Predsednik uprave Dela Jure Apih je za projekt "okrivil" Vesno Milek, ki jim je predstavila akcijo iz Črne gore, ki je povsem obnorela tamkajšnje prebivalce; po njegovih navedbah v Črni gori vsak teden prodajo 40.000 knjig. Sami so, kot je dejal, vedeli za akcijo v Italiji, kjer jo je prevzel časnik Corriere della Sera - to zamisel so sicer doslej izvedli že v Španiji, Veliki Britaniji, Mehiki, Braziliji in na Portugalskem. Apih upa, da se bo z njo potrdil slogan "knjige so spet v modi", ki so si ga za to priložnost izbrali Črnogorci, obenem pa upa, da se ne bo zgodilo to, česar se bojijo knjigotržci.

Izvršni direktor Delovega marketinga Zoran Trojar je z akcijo vidno zadovoljen. Kot je dejal, so od minulega petka, ko so jo začeli, pa do danes naročnikom Dela že razdelili 90 odstotkov primerkov Ecove knjige, ki je izšla v nakladi 115.000 izvodov. Naročnikom so sicer, da ne bi bili deprivilegirani, ponudili več možnosti: nakup celotne zbirke, posameznih paketov po pet knjig ali posamezno knjigo, doslej pa so prejeli že 2500 naročil za celotno zbirko.

Trojar je pri tem poudaril, da z nizkimi cenami nočejo ovreči pritoževanj slovenskih knjigotržcev - ta so po njegovih besedah še kako utemeljena, pač pa je takšne cene mogoče doseči s pomočjo visoke naklade in z odkupom avtorskih pravic, prednost pa naj bi bila tudi ta, da so na voljo zgolj kupcem časopisa. Končni izbor knjig je bil, tako Trojar, odvisen od avtorskih pravic, za kar je poskrbela španska agencija Mediasat. Predlagali so ji spisek 60 del, pri čemer niso izbirali najnovejših del posameznih avtorjev, ampak takšne, ki bodo bralce morda navdušile do te mere, da bodo posegli tudi po preostalih njihovih knjigah. Sam se, kot je še dejal, ne boji, da bi zbirka ogrozila prodajo v knjigarnah; po njegovi oceni v veliki večini kupci takih knjig niso redni kupci.Zbirko Vrhunci stoletja bodo redno spremljali v Delovi prilogi Književni listi, kjer bodo o posamezni knjigi poskušali povedati kaj novega in vzpostaviti drugačen razmislek ob teh izdajah.