Kot je znano, je Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars) v začetku marca med tremi prispelimi ponudbami na razpis za gradnjo približno 90 milijonov evrov vrednega predora Markovec izbral skupino italijanskih podjetij v skupnem nastopu (Vidoni, Oberosler cav. Pietro in Intercantieri Vittadello). Poleg Italijanov sta se za gradnjo potegovala tudi konzorcij, ki ga sestavljata SCT in Primorje, ter avstrijski Strabag. Na Darsovo odločitev sta se z zahtevo po reviziji pritožila SCT in Primorje, nakar je odločitev o oddaji javnega naročila Državna revizijska komisija razveljavila.

Komisija je namreč ugotovila, da italijanski ponudniki niso izkazali potrebnih referenc. Nadzorni svet Darsa se je nato sredi julija odločil, da bo razpis ponovil in naj ne bi upošteval - tako neuradne informacije - uprave družbe, ki je predlagala podelitev posla konzorciju podjetij SCT in Primorje, za Italijani drugega najugodnejšega ponudnika na razpisu. Italijanski konzorcij se je v ponudbi zavezal, da naj bi zgradil predor za 87,4 milijona evrov, SCT in Primorje za 96,2 milijona evrov, Strabag pa za 98 milijonov evrov.