"Končno," je s solznimi očmi dejala pri izstopu iz dirkalnika. "Dolgo sem čakala na svojo prvo zmago. In jo tudi dočakala. Vedela sem, da bodo dirko odločili postanki, toda moštvo me je v bokse poklicalo v pravih trenutkih. Na koncu nisem verjela, da bom lahko prehitela Helia za vodstvo, a mi je uspelo. Enkratno," je še dodala šestindvajsetletnica.

O Patrickovi so 'čez lužo' veliko pisali že leta 2003. Ne zato, ker je dosegala dobre rezultate v prvenstvu Toyota Atlantic championship, ne, znašla se je na naslovnici revije FHM. Prvi resnejši članki o njej so sledili šele dve leti pozneje, ko je prestopila oziroma napredovala v IndyCar, kjer je sprva tekmovala za moštvo Bobbyja Rahala. Maja 2005 se je kot četrta ženska uspela kvalificirati na dirko 500 milj Indianapolisa. Na slovitem ovalu je nekaj krogov pred ciljem celo vodila, a se je na koncu morala zadovoljiti s četrtim mestom. Pozneje je v Kansasu osvojila svoj prvi pole position, ki pa je šele drugi ženski, saj je pred njo na prvem štartnem položaju že leta 2002 stala Sarah Fisher, ki tekmuje še danes. V lanski sezoni je Danica Sue Patrick prestopila v ekipo Andretti Green Racing in se nekajkrat približala zmagi. "Toda vedno smo imeli smolo. Letos se nam je končno posrečilo in vesela sem, da je napetosti ob pričakovanju prve zmage konec," je novinarjem zaupala črnolaska.

No, Daničinega uspeha pa vsi vendarle ne kujejo v nebo. Do nedavnega so ji pravzaprav pripisovali nezmožnost zmagovanja, kajti v sezonah 2005, 2006 in 2007 ni prišla višje od drugega mesta. Nekateri so jo zato začeli primerjati s športnicami, kot je nekdanja teniška igralka Ana Kurnikova, saj naj bi bila mnogo bolj kot po dosežkih na stezi znana po tistih izven nje. Njeno nedavno poziranje za revijo Sports Illustrated Swimmsuit Issue mediji navajajo kot samo en primer. Hkrati večina novinarjev in dirkačev meni, da lahko vzroke za konkurenčnost najdemo le oziroma izključno v njeni skromni teži, saj ljubiteljica pevke Alanis Morissette tehta vsega 49 kilogramov (podobni očitki so v Sloveniji pred leti leteli na Asjo Zupanc, ki je osvojila pokal Seicento, op. p.). Poleg vsega tega pa se je večkrat morala soočiti še s seksističnimi opazkami sotekmovalcev, ki trdijo, da je dirkanje za moške.

Leta 2006, ko je kazalo, da bo prestopila v serijo NASCAR, je na omenjeno temo v intervjuju za ESPN podala nekaj tako sočnih komentarjev, da se je oglasil nekdanji dirkač NASCAR-ja Richard Petty, ki je dejal: "To ni šport za ženske. Resnično ne. Sicer je dobro, da prihajajo, saj imamo na račun žensk večjo publiciteto, toda kar zadeva biti pravi dirkač oziroma živeti od tega... Je kar težko." Tudi zvezdnik formule ena Jenson Button, ki ne verjame, da bo Danica kdajkoli nastopala v najvišjem razredu avtomobilizma, je o predstavnicah nežnejšega spola v motošportu podal nekaj zanimivih izjav. Najbolj znana je vsekakor tista, ko je povedal: "Punci z velikim oprsjem v kokpitu ne bi bilo udobno. Pa tudi mehaniki bi se težko osredotočili na svoje delo. Ali si lahko samo predstavljate, kako bi bilo videti zapenjanje varnostnih pasov?"

Daleč največja uganka pa so pri Danici njene korenine. Franci Jerančič je v času, ko je spremljal svojo hčero Nino po evropskih dirkah v gokartu, uspel govoriti z njenim očetom, ki je imel pri Danici podobno vlogo. Pogovarjala sta se v srbskem oziroma hrvaškem jeziku, zakaj se je preimenoval in vse ostalo, pa za zdaj ostaja neznanka.