To kažejo rezultati raziskave o uporabi spletnih socialnih omrežij v Sloveniji, ki jo je za družbo Httpool opravil Valicon. V spletni raziskavi je sodelovalo 1059 uporabnikov interneta, izvedena pa je bila februarja in marca.

Raziskava še ugotavlja, da je 26 odstotkov uporabnikov interneta včlanjenih v vsaj eno spletno socialno omrežje, uporabniki pa v okviru spletnih omrežij najpogosteje pošiljajo sporočila in si dopisujejo, ohranjajo prijateljstva ter si urejajo svoj osebni profil.

Študenti prevladujejo na Facebooku

Uporabniki omrežij Myspace, Facebook in Hi5 so si demografsko precej podobni, le uporabniki Linkedina izraziteje odstopajo od uporabnikov drugih socialnih omrežij. Facebook ima tako največ študentov (60 odstotkov), Myspace in Hi5 imata malce manj študentov (40 do 50 odstotkov), člani Linkedina pa so zaposleni (58 odstotkov) in samozaposleni (17 odstotkov).