V nasprotju z bolj običajnimi s tržnimi reklamnimi sporočili so tokrat na njih osebne izpovedi posameznikov, ki jih je slovenska država pred 16 leti svojevoljno in nezakonito izbrisala iz registra svojih stalnih prebivalcev. Njihove zgodbe bodo med obnovo pročelja Hribarjeve hiše nagovarjale mimoidoče in tako širšo javnost ozaveščale o problematiki izbrisanih. Gre za projekt komunikacijske intervencije v javni prostor "izbrisan16 let.si". Ta družbena kampanja temelji na skupnem prostovoljnem delu Amnesty International Slovenije, Mirovnega inštituta, MOL in studia Poper ter materialnih prispevkov vseh štirih partnerjev in drugih podpornikov. Uporabo pročelja Hribarjeve hiše za to akcijo je omogočil MOL. Katarina Pollak iz studia Poper je pojasnila, da zavesa na pročelju zaznamuje začetek akcije, ki se bo nadaljevala z zgodbami izbrisanih na avtobusnih postajališčih, s silhuetami na izložbenih oknih ter objavami oglasnih sporočil v medijih. Zbirajo pa že tudi podpise na elektronski peticiji, s katero pozivajo pristojne državne organe k ureditvi statusa izbrisanih, ki bo v skladu z odločbami ustavnega sodišča in priporočili mednarodnih teles. Sporočilo na Hribarjevi hiši bo mimoidoče spominjalo in opominjalo na nečloveško ravnanje slovenske države z izbrisanimi do poletja, kolikor bo predvidoma trajala obnova pročelja.