Novosti je prav tako kar nekaj, a veliko jih bo očem gledalcev in obiskovalcev dirk skrito. Zakulisnega dogajanja pa je ravno zaradi priprav na prvo dirko veliko, čeravno so inženirji in dirkači zdaj z mislimi že v Albert Parku v Melbournu. Formula 1 se dokončno prebuja in mnogi ljubitelji tega športa komaj čakajo, da bo šlo v Avstraliji ponovno zares. Brez milosti, do zadnjega centimetra asfalta.

Sprememb je veliko, zato si na kratko poglejmo, s kakšnimi prednostmi in slabostmi se bodo letos ubadali dirkači. Na prvem mestu seveda moramo omeniti enotno elektroniko, s katero bodo tudi odpravili sistem za nadzor zdrsa pogonskih koles ter krmiljenje diferenciala. Dirkač naj bi tako ponovno dobil večjo vlogo in bo moral zelo paziti, kako bo dodajal plin, kako bo pospeševal iz ovinkov in predvsem, s koliko občutka bo zaviral. Nestabilnost dirkalnikov pri zaviranju bo ena od zahtevnejših nalog, ki bodo odločale o zmagi ali porazu. Po prvih negativnih ocenah so dirkači zdaj že spremenili mnenje, saj naj bi bila vožnja s takimi elektronsko "oskubljenimi" dirkalniki celo še bolj zabavna. Po drugi strani se že slišijo glasovi dvoma, da nekatera moštva skušajo tudi na manj legalen način priti do sistemov, ki bi nadomestili dosedanje elektronske pripomočke. Najbolj glasen med njimi je bil Toyotin dirkač Jarno Trulli, ki je po testiranjih ocenil, da se mu marsikateri dirkalnik ne zdi "naraven". Predsednik mednarodne avtomobilistične zveze FIA Max Mosley je takoj reagiral in jasno zagrozil moštvom, da bo FIA strogo kaznovala vsakega kršitelja. Lani so s 100 milijonov dolarjev težko kaznijo za moštvo McLaren dokazali, da se ne šalijo.

Pri moštvih je edina večja novost sprememba imen (in lastnika) pri lanskem Spykerju, ki ga je prevzel bogati Indijec Vijah Mallya in ga preimenoval v Force India. Za Indijce bo nastopil veteran formule 1 Giancarlo Fisichella, za katerega ni bilo več prostora pri Renaultu. K Francozom se je vrnil Fernando Alonso, ki pa ocenjuje, da v letošnji sezoni še ne bodo mogli resneje ogroziti Ferrari in McLaren. Ob Špancu bo Renaultove barve branil novinec in sin nekdanjega nekajkratnega svetovnega prvaka Nelson Piquet mlajši. Heikki Kovalainen se je namreč preselil k McLarnu, kar je za Finca velik korak naprej v karieri in na testiranjih je že dokazal, da misli letos pri srebrnih zelo resno ogroziti vodilni položaj Lewisa Hamiltona. Sicer je bil Finec šele tretji izbor za srebrne, ki so se zelo resno potegovali za Nica Rosberga (ostaja pri Williamsu) in Sebastiana Vettla (ostaja pri Toru Rosso).

Japonski moštvi Honda in Toyota sta lani zelo razočarali in si nove tako slabe sezone ne moreta več privoščiti. To so vodilnim v moštvu, Honda je medtem v svoje vrste privabila enega od ustvarjalcev zgodbe o uspehu Michaela Schumacherja Rossa Brawna, tudi jasno dali vedeti. A predvsem Brawn opozarja, da Honda letos še nima dirkalnika, s katerim bi se lahko uvrščali med najboljše tri na posamezni dirki. Še bolj črni oblaki pa se zbirajo nad moštvom Super Aguri, ki mu kronično primanjkuje sponzorjev in denarja, tako da so morali izpustiti velik del zimskih testiranj. Vseeno zagotavljajo, da bodo v Melbournu na štartu.