Za prejemanje oglasnih sporočil so uporabniki tudi neposredno nagrajeni, oglaševalci pa s pomočjo storitve Mooble nagovarjajo zgolj zainteresirane uporabnike.

Storitev Mooble je prijazna in enostavna za uporabo, bistvena odlika pa je prijaznost in usmerjenost k uporabniku. Posamezniki lahko postanejo uporabniki storitve Mooble preko spletne strani www.mooble.si ali svojega mobilnega telefona. Za vsako prejeto oglasno sporočilo so stimulativno nagrajeni v obliki dobroimetja, ki ga lahko koristijo za različne storitve ali produkte. Pred vstopom v mobilno skupnost uporabniki z odgovori na nekaj vprašanj vplivajo na vsebino prejetih mobilnih oglasov. Oglaševalci pa imajo možnost vzpostavitve poglobljenega, vzajemnega odnosa s svojo publiko. Storitev Mooble dodatno vpeljuje tudi možnost dialoga kot nadgradnjo klasične, enosmerne komunikacije.

Družba Sinhro, redni član Tehnološkega parka, je tako našla tržno nišo na področju trženja z razvojem lastne inovativne programske rešitve, spletne in mobilne aplikacije. Igor Andrenšek, direktor podjetja Sinhro, ob lansiranju storitve Mooble ne skriva obetavnih načrtov: »S storitvijo Mooble prinašamo tako oglaševalcem kot tudi uporabnikom prednosti, o katerih smo do nedavnega lahko le razmišljali. Učinkovitost, ki jo omogoča mobilno oglaševanje, želimo ponuditi na najvišjem nivoju.«

Na področju mobilnega tržnega komuniciranja v Sloveniji se torej odpira novo poglavje. Novost na področju trženja storitev in produktov namreč ustvarja novo komunikacijsko polje med oglaševalci in uporabniki, obema stranema pa je tako ponujeno še več – interakcija na podlagi obojestranske koristi.