Vse več ljudi je pripravljenih plačati pravi denar za virtualna darila za svoje prijatelje, družino ali sodelavce. Za tistega, ki dobi tako darilo, je to kot znamenje časti, je povedal Dave Coffey, ki spremlja internetne trende pri marketinški družbi Sapient na Floridi. Obdarjenci so ponosni na ikone v predalčku za "darila" v svojem osebnem profilu, ki postajajo smeški 21. stoletja. In tako kot znaki iz sedemdesetih let tudi ti privlačijo množice.

Ko je spletna stran za spoznavanje Facebook februarja prvič predstavila virtualna darila, so jih uporabniki kupili več kot 24 milijonov. Darila po en dolar so na voljo v omejeni izdaji, tako da je zanimanje zanje večje. V drugih virtualnih svetovih, kot so Second Life, Utherverse in Stardoll, si lahko uporabniki podarjajo darilne kupone, s katerimi avatarji, spletni liki, kupujejo v internetnih veleblagovnicah.

Prav tako kot v resničnem je tudi v internetnem svetu videz pomemben. Zato se avatarji "oblačijo" po zadnji modi ter kupujejo sodobno pohištvo za svoj navidezni dom. Par virtualnih škornjev, denimo, stane od 2 do 3 dolarje, medtem ko bi v resničnem svetu zadnje odšteli desetkrat več. Kupovanje virtualnih daril je preprosto, potrebno je le nekaj klikov z miško in darilo je pri obdarjencu brez skrbi, da do njega bi prispelo prepozno.

Uporabniki spletnih portalov, ki omogočajo virtualno obdarovanje, so pripravljeni za takšna darila plačati tudi precej več denarja kot le dolar ali dva, takšno obdarovanje pa lahko postane svojevrstna odvisnost. Ponudniki so že ugotovili, da so navidezna darila trend, zato cene najbrž ne bodo dolgo ostale nizke. Samo v prvih dveh tednih novembra je Linden Lab, družba, ki je ustvarila Second Life, prodala skoraj tri milijone digitalnih predmetov. Ni pa mogoče reči, koliko od teh so jih uporabniki podarili.

Nekateri sicer menijo, da je podarjanje virtualnih daril metanje denarja proč. Uporabniki naj bi denar raje namenili za človekoljubne namene kot pa za oblačila za avatarje ali darilno ikono na strani Facebook. Drugi pa pravijo, da ne kaže podcenjevati vrednosti, ki jo imajo navidezna darila in predmeti. Vodja razvoja pri Linden Lab Jeska Dzwigalski pravi, da si je lahko zamisliti, da darila niso resnična, ker so digitalna. Toda obstaja mnogo digitalnih predmetov, ki imajo svojo vrednost, kot so pesmi z itunes ali programska oprema, jih je že večina kupila. Virtualno obdarovanje ima zato gotovo prihodnost.