Nasprotno, že dva meseca pozneje se je udeležil dirke svetovnega pokala v Dubaju, kjer je bil skupno enajsti. Pravi, da je pred prihajajočim relijem Pariz - Dakar odlično pripravljen.

Kako ste zadovoljni z letošnjim rezultatom na dirki v Dubaju?

Letos je bila konkurenca najmočnejša doslej, tako da sem lahko izjemno zadovoljen. Dirko sem odpeljal rutinsko, brez neumnosti in tudi tehnika mi je stala ob strani. Sem pa opazil, da je spet veliko mladih obrazov v karavani in ti so, vsaj po mojem mnenju, nekoliko preveč tvegali.

Čaka vas 12. nastop na reliju Dakar, a bo 12. mesto, torej za mesto boljšo uvrstitev kot lani, po vsej verjetnosti težko doseči.

Res je. Zadovoljen bi bil že, če bi se uvrstil med prvih 20. Treba je upoštevati dejstvo, da v nasprotju z drugimi tekmovalci dirkam praktično iz pisarne, v kateri sedim v tem trenutku, tako da bi bil rezultat 'top 15' pravzaprav že vrhunski.

Ali ste se razveselili sprememb, ki jih bodo letos vpeljali na sloviti dirki?

Prav je, da so zamaknili datum začetka dirke, ki bo zdaj 5. januarja in ne več na novo leto. Kot zanimivost naj povem, da bodo letos nekatere etape za motoriste ločene, oziroma po njih zaradi neprehodnega terena ne bodo mogli dirkati avtomobilisti oziroma vozniki tovornjakov. Določene trase v Mavretaniji so recimo uvedene prvič po letu 1994 in le redki so, oziroma smo po njih vozili. Kar zadeva ekipe, ostajam pri japonskem moštvu Sunavara team, medtem ko je motor nov. Gre za nov KTM-ov produkt, in sicer 690 reli repliko.

Po vsej verjetnosti ste na Dakarju v vseh teh letih videli že vse, mar ne?

V to ne verjamem, saj se vsakič najde kaj nepredvidljivega. Izkušnje me učijo, da se težave, ki si jih imel na relijih Dakar v prejšnjih letih, ne ponovijo, pač pa te presenetijo nove.

Mnogi pravijo, da je reli Pariz - Dakar najmočnejša oziroma edina prava motošportna dirka.

Ne poznam sicer vseh motošportnih dirk do potankosti, a če se omejim na dirkanje po dveh kolesih oziroma tako imenovani 'offroad racing', lahko povem, da je lahko dober cestni motorist tudi dober motokrosist. Dober motokrosist pa ni nujno dober v enduru. Kot ne enduro voznik v reliju, kjer je dodana še navigacija. Vsaka stopnja je torej težja, zato se lahko v veliki meri strinjam s tistimi, ki pravijo, da je reli Pariz - Dakar najboljši preizkus stroja in človeka.

Kako je z vašim zdravjem?

Splošno zdravje je dobro, težave imam le z desnim kolenom, na kar pa sem se že navadil. Pred Dakarjem požar še vedno gasimo, saj bi si le s težavo vzel 10 mesecev rehabilitacije. Počivati sem v preteklosti sicer že poskusil, a se stanje ni izboljšalo. Glede kolena bo treba še marsikaj postoriti.

Ali ste pred dirko v kontaktu s kakšnim drugim vrhunskim tekmovalcem?

Stalno si dopisujem z Norvežanom Ullevalseterjem, s katerim si izmenjujeva podatke o nastavitvah vzmetenja, ki so zelo pomembne. Drugače pa se veliko pogovarjam tudi s spidvejistom Matejem Žagarjem in motokrosistom Sašom Kragljem. Glede na to, da je slednji za Dakar pokazal zanimanje, se zna zgoditi, da morda že v bližnji prihodnosti na dirki ne bosta samo Miran Stanovnik in Tomaž Merhar.

Kam pa se z motorjem odpravite na treninge?

Ponavadi obiščem motokrosisitične proge ali zapuščene grape, kjer pride do izraza kondicija in tehnika vožnje. Za večje hitrosti se odpravim na hitrejše makadamske ceste po barju. Zdaj, ko ni več visoke koruze, ki bi zastirala pogled, lažje opaziš traktorje oziroma druga nasproti vozeča vozila. Velikokrat odpotujemo še na Primorsko in otok Rab, kjer imajo odlične trase.