Pripravili so jo direktorica podjetja Vivo Jerneja Kamnikar, nagrajena oblikovalka Andreja Aljančič Povirk in podjetje Eti Svit, ki izdeluje modelčke.

Slovenija je v kulturnem in geografskem pomenu splet treh svetov, alpskega, sredozemskega in panonskega. Oblikovalka in idejna snovalka novega izdelka Andreja Aljančič Povirk je želela predstaviti v izdelku to raznovrstnost in hkrati povezanost našega prostora. Izhodišče je iskala v kulturni dediščini in ga našla v kruhu, ki se je globoko zarezal v identiteto slovenskega človeka ter s svojimi različnimi oblikami in okusi izpričeval posebnost in značilnost tako pokrajine, letnih časov kot življenjskega cikla in prazničnega cikla prebivalstva. Trije različni modli za peko kruha, ki na simbolni ravni predstavljajo tri kulturne kroge, sredozemski, alpski in panonski svet, temeljijo na prastari ornamentiki z motivi sonca, lune in srca. V kateringu Vivo so za vsak model posebej pripravili poseben recept za peko kruha z olivami, z bučnicami in ajdovega kruha. "S pričujočim izdelkom nismo dobili turističnega spominka, ampak predvsem dober izdelek, ki si zasluži svoje mesto v vsaki slovenski družini. Posledično lahko navdihne tudi kakšnega turista za nakup," je ob tej priložnosti povedal prof. dr. Janez Bogataj, priznani slovenski etnolog. Poudaril je, da smo končno dobili sodoben izdelek, ki je plod industrijskega oblikovanja in vleče določene likovne prepoznavnosti iz kulturne dediščine, vendar se izogne romantično solzavemu potvarjanju tradicije, saj vse elemente na premišljen, likovno izčiščen način vnaša v sodoben, oblikovalsko razpoznaven koncept z razsežnostjo zgodovine. Na koncu je izrazil upanje, da izdelek ne bo utonil v poplavi povprečnih izdelkov.

Ob pokušini olivnega, ajdovega in bučnega kruha, spečenega v krušnih modlih, je osebje kateringa Vivo pripravilo še jesensko kulinarično predstavo ob prihajajočem martinovanju.