"Razlika med 360 in 430 je zelo velika. Zelo se pozna 80 konjev močnejši motor, 430 ima tudi veliko bolj dodelano podvozje in je njegova lega na stezi zares odlična. Dirkalnik je v osnovi veliko manj 'nervozen'. Veliko dirkačev se sicer pritožuje, da po polovici dirke postane bolj zahteven, ko se segrejejo pnevmatike in zavore, a jaz s tem nimam nobenih težav. F430 je tako veliko bolj popoln dirkalnik, s katerim sem zelo zadovoljna", je povedala Nina Jerančič.

Do sedaj Slovenka v tako hudi konkurenci ni prišla višje od tretjega mesta, na zadnjih dveh dirkah v Mugellu v bližini Firenc pa se ji je končno odprlo. "Korenito smo spremenili nastavitve dirkalnika. Na zadnjih testiranjih smo poiskali nekaj zanimivih in manj konvencionalnih nastavitev, ki so Nini zelo ustrezale. Pozna se tudi, da letos nastopamo z lastnim moštvom AC Maranello, kjer se z dirkalnikom ubadamo sami in nam ni treba upoštevati mnenja italijanskih kolegov. Ker imamo tako rekoč prosto pot, lahko več tvegamo in to se nam je poplačalo s prvo zmago," je povedal Franci Jerančič.

Tako je Nina z zmago, na kateri so morali njeno premoč priznati tudi tisti, ki jim ni najbolj všeč dejstvo, da jih na stezi premaga dekle, slavila pomemben mejnik v zgodovini Ferrari Challenga. Je prva voznica, ki je zmagala v tem prvenstvu v Evropi, v azijskem prvenstvu pa je leta 1999 slavila ena od japonskih voznic. A zmaga na Ferrarijevih "svetlih tleh" ima vseeno večjo težo. Pri "črnem konjičku" so bili seveda več kot zadovoljni z njeno zmago. Stiskov rok je bilo nešteto, med tistimi, ki jim Ninina zmaga veliko pomeni (še posebej, ker se je vse dogajalo v Italiji, kjer je "ferrarimanija" že zdavnaj prerasla v pravo malo religijo), je bil tudi vodja moštva formule 1 Jean Todt. A Italijani očitno niso bili povsem pripravljeni na Ninino zmago, ki je sicer "visela" v zraku celo sezono. Na zmagoslavnih stopničkah namreč ni bilo slišati slovenske himne.