Da se Špilakov napadalni slog dirkanja slej kot prej obrestuje, vedo strokovnjaki. Fabrizio Bontempi, športni direktor Lampreja, je med dirko kar trikrat poklical trenerja in menedžerja Milana Eržena od navdušenja nad mladim kolesarjem, ki ga bo dobil v ekipo v naslednji sezoni.
Morda bo s takim načinom dirkanja lahko med elito tekmoval lažje kot med U23. Grega Bole je bil po dirki povsem drugje z mislimi. Z rezultatom si je želel odpreti vrata v veliko ekipo ob koncu kategorije do 23 let. "Najbolje, da kar končam kariero. Ali naj ostanem na tem nivoju? V slovenskih ekipah?" se je spraševal kolesar Save. Kristjan Koren naj bi se po tej sezoni preselil v Perutnino, kjer je bil še prej za nadaljevanje kariere v istem klubu dogovorjen Gregor Gazvoda. "Boljše ekipe v Sloveniji ni, vozimo največje dirke," je razloge navedel Gazvoda. Pravi šokantni preobrat na slovenski sceni pa bo, ko bodo izvedeli, da se Matija Kvasina seli iz Perutnine v Adria Mobil. Hrvat je bil eden akterjev nedeljske dirke profesionalcev. Dva kroga pred koncem je napadel na najtežji Herdweg, potem pa kar počakal Rebellina, Menčova, Evansa. Kvasina je vse zapravil s padcem v zadnjem krogu pred odločilnim trenutkom dirke. Hrvaška reprezentanca je na svetovnem prvenstvu tudi zaradi kolesarjev v slovenskih ekipah (Kvasina, Rogina, Djurasek, Kišerlovski) nastopila s šestimi kolesarji tako kot Slovenci. Norvežani, Švicarji, Britanci, Švedi, Danci, Čehi, Kazahstanci so jih imeli pol manj. To le potrjuje, kako močno je skoncentrirana konkurenca na slovenskem prostoru.