Reklame na spletu bodo čez štiri leta vredne 61,98 milijarde dolarjev, s čimer bo internet postal vodilni reklamni medij v ZDA.

Potrošniki vse bolj spremljajo internet kot sredstvo obveščanja, manj pa posvečajo pozornost drugim medijem. To je mogoče pripisati novim tehnologijam in novim potrebam potrošnikov. Na primer, marsikdo raje pogleda triminutni video na YouTube, kot da bi si ogledal polurni šov na televiziji.

Največ uporabnikov izgubljajo televizija in časopisi, ki so od leta 2001 izgubili 6,3 odstotka časa, ki jim ga sicer nameni povprečen Američan. Internet in videoigre so si pridobili 19,8 odstotka več časa v življenju Američanov. V zadnjih petih letih so se stroški za obveščanje povečali za 6,8 odstotka oziroma rekordnih 885,2 milijarde dolarjev ali rekordnih 5,9 odstotka na leto.

Izdatki za internetne reklame bodo v prihodnjih letih zrasli za več kot četrtino in bi lahko leta 2011 dosegli 27,2 milijarde dolarjev. Po predvidevanjih bo najhitreje raslo vlaganje v bloge in RSS-reklame, ki bi lahko bili s porastom v višini 70,9 odstotka do leta 2011 vredni 1,138 milijarde dolarjev.