Čeprav je s prevzemom njegov delež v Ljubljani še veliko večji, Andrej Plahutnik, direktor Urada RS za varstvo konkurence, meni, da imajo s pojavom internetne televizije potrošniki dovolj izbire. "Še pred nekaj leti bi ta prevzem obravnavali drugače. Pri prvih prevzemih, ko je Telemach kupoval manjše operaterje v manjših okoljih, so naše odločbe vsebovale pogoje, da mora v svoje omrežje spustiti tudi druge ponudnike vsebin," pravi Plahutnik.

Če preletimo ponudbo kabelske televizije (kabelske in internetne), ugotovimo, da danes UPC Telemachu na območju Ljubljane konkurirajo pravzaprav le še podjetja, ki so razširila svojo ponudbo z interneta še na telefonijo. Težava je v tem, da je njihova ponudba skoraj vedno vezana na hkratno naročilo širokopasovnega interneta, če pa ne, je veliko odvisno od oddaljenosti priključka od centrale.

Primerjalno gledano, je kabelska televizija pri UPC Telemachu, ki je s prevzemom Ljubljanskega kabla pridobil 28.000 novih naročnikov, cenejša od ponudnikov televizije prek interneta, vendar ti v paketu seveda ponujajo še internet. Izjema sta le Siol, kjer samo za internetno televizijo zaračunavajo 20 evrov, a le pod pogojem, da je povezava dovolj dobra in oddaljenost od centrale ni prevelika, in Telekom. Na UPC Telemachu pojasnjujejo, da s prevzemom Ljubljanskega kabla cen ne bodo dvigovali, temveč bodo le uskladili tarife med njegovimi naročniki, ti pa so že s prvo položnico opazili, da bodo naročnino odslej plačevali vsak mesec in ne več na dva meseca.