Adria je Aurori Airlines plačala že tudi 150.000 evrov predujma, vendar posel ni stekel. Takratni predsednik uprave Iztok Malačič, ki se je tudi osebno poznal z Borisom Praprotnikom, pa je moral kmalu zapustiti položaj.

Kot kaže, imeni Aurora Airlines in Boris Praprotnik v nekaterih krogih v Sloveniji še vedno ne uživata zaupanja, saj smo v uredništvo ob informaciji, da se Aurora vrača v posel, dobili kar nekaj namigov o domnevnih nepravilnostih, povezanih s pridobivanjem dovoljenj v direktoratu za civilno letalstvo pri prometnem ministrstvu. Anton Perc, ki je zaposlen v direktoratu, je bil pred tem direktor Aurore. Tja je pred dvema letoma prišel prav iz tega direktorata. Ko je propadel posel z Adrio, se je spet zaposlil v državni službi.

Aurora Airlines je zdaj spet zaprosila za izdajo spričevala letalskega prevoznika, ki ga je izgubila lani, pri tem pa naj bi poskušala v Sloveniji registrirati zastarela in nevarna letala, se glasijo očitki.

V direktoratu za civilno letalstvo so nam odgovorili, da je Aurora prijavila v registracijo dve vrsti letal tipa DC-9-82 in da bodo v primeru izdaje spričevala letalskega prevoznika vpisana le plovna letala, kar pomeni, da bodo tudi ustrezno vzdrževana. Odgovorili so tudi, da Anton Perc ne sodeluje v postopku izdaje spričevala Aurori. Na večino drugih vprašanj o usposobljenosti Aurore za pridobitev dovoljenj pa direktorat ni odgovoril, saj postopek še traja. Aurora je namreč lansko poslovno leto sklenila kar s pol milijona evrov izgube, prav tako pa bo morala dokazati ustrezno organiziranost in usposobljenost podjetja ter osebja.

Boris Praprotnik, ki se čudi, zakaj je njegovo podjetje predmet zanimanja, nam je povedal: "Res smo dali vlogo za pridobitev potrebnih dovoljenj. Letala, ki jih bomo uporabljali, bodo morala izpolnjevati vse zahtevane standarde. Sicer pa sploh ne bomo leteli v Sloveniji, ampak imamo partnerja v Skandinaviji."