Do teh rezultatov so se dokopali pri podjetju Veronis Suhler Stevenson, ki je s svojo raziskavo tudi dokazalo, da oglaševalci vse več svojega denarja selijo od tradicionalnih k tako imenovanim novim medijem, ki pa to že dolgo niso več.
Lani največ vredno časopisno oglaševanje
Lani so največji del oglaševalskega kolača v ZDA med mediji dobili časopisi, in sicer 55,7 milijard dolarjev in televizija, ki je za oglase prejela 48,7 milijard dolarjev.
Pri VSS ocenjujejo, da bo do leta 2011 spletno oglaševanje s približno 63 milijardami prehitelo vse ostale medije.
Televizija še vedno daleč pred vsemi
V letu 2006 so ameriški potrošniki največ časa preživeli pred televizijo, ki ji sledijo radijski sprejemniki. Oboje skupaj predstavlja skoraj 70 odstotkov vsega časa, ki ga ljudje preživijo z mediji. Temu je sledilo poslušanje glasbe z 5,3 odstotka, časopisi s 5 odstotki in internet z enakim odstotkom.
Letos naj bi po napovedih internet s 5,1 odstotkom prehitel tako časopise kot poslušanje glasbe, ki bosta predstavljala 4,9 odstotka časa preživetega z mediji.