A dirkaška žilica mu ne da miru. Čeprav bi minuli vikend lahko užival na svojem čolnu, se je raje odpravil v Ilirsko Bistrico in se na domačem, primorskem terenu, spopadal z zahtevno progo na gorski dirki Ferrari.

Večina se v teh poletnih dnevih skriva v senci in hladi v morju, vi pa se v debelih oblekah potite v dirkalniku. Ste vročine že vajeni?

Kot pravemu Primorcu mi očitno vročina dobro dene in z njo zares nimam težav. Malce v šali: vseskozi iščem priložnosti, da se vsak dan malce spotim.

Kaj pa počitnice? Čoln večino časa sameva?

Na žalost letos čoln zaradi številnih športnih in poslovnih obveznosti precej sameva. A nisem še obupal. Upam, da se bo lepo vreme nadaljevalo in zavleklo tudi v september, ko bom, vsaj tako upam, vse zamujeno nadoknadil.

V letošnji sezoni v reliju nastopate na najvišji ravni, kar so sanje številnih, a le malokomu se uresničijo. Je težje ali lažje kot ste si predstavljali?

Dirkanje v svetovnem prvenstvu je prvovrstni izziv in življenjska priložnost. In kot takšno dirkanje tudi jemljem. Reliji na najvišji ravni imajo poseben čar. Zato vsako priložnost skušam najbolje izkoristiti in se nanjo maksimalno pripravim. Seveda se na vsaki dirki naučim nekaj novega. Nabrane izkušnje so lepe, a priznam, da je dirkanje zelo naporno. Se pa moram še veliko naučiti.

Slišali smo govorice, da z dirkalnikom niste najbolj zadovoljni, saj ni povsem konkurenčen, kar pričajo tudi zaostanki za najboljšimi.

Ni res, da ni konkurenčen. V imenu moštva pa govorim, ko pravim, da imamo bistveno več tehničnih težav kot ostali nastopajoči. Nad zmogljivostmi dirkalnika se ne pritožujem, a napak in okvar je vendarle preveč.

So trase zelo zahtevne, kdaj občutite kanček strahu?

Za strah ni časa. Seveda so predeli, ki so zelo nevarni. Po dirki vedno sledi analiza nevarnih odsekov in premlevanje vrtoglavih hitrosti. A vse to je sestavni del relija, v tem je njegov čar. Ta nepredvidljivost, tudi nevarnost. A to ne vpliva na končni izid.

Je blizu dan, ko boste dejali, tega se ne grem več?

Upam, da ne. Sedaj ko sem na začetku nove dimenzije dirkanja za točke svetovnega prvenstva, je to vendarle moj vrhunec kariere. Prepričan sem, da bom svojo tretjo letošnjo dirko odpeljal z manj težav in se mi bo tudi prihodnje leto ponudila priložnost za sedež v tem profesionalnem moštvu.