Kljub vašemu mnenju, ki ga izražate v javnosti, ostajam neprepričan, ali ste seznanjeni z vsemi dejstvi in podatki, ki se nanašajo na aktualno dogajanje v filmskem skladu. Gospod Cvitkovič, filmski sklad ni razpadel na prafaktorje in dela naprej, vendar je trenutno zaradi odstopa Staneta Malčiča z mesta predsednika nadzornega sveta brez uprave. Gospod Malčič na mesto uprave ni prišel po svoji želji, ampak v skladu s 23. členom zakona o javnih skladih, ki določa, da v primeru razrešitve direktorja javnega sklada začasno funkcijo uprave opravlja predsednik nadzornega sveta. V filmskem skladu so se po njegovem prihodu na mesto uprave odločili sanirati vse stare, vendar nedokončane projekte, da ne bi prišlo do velikih javnofinančnih izgub. Namen politike sklada je bil tudi poplačati dolgove in postaviti nove temelje za nadaljnje delovanje sklada. Kar je tudi prav. Vselej omenjam, da morate svoje obveznosti izpolnjevati tudi vi, producenti. Iz dokumentov filmskega sklada, s katerimi so me seznanili, je razvidno, da je v sredstvih filmskega sklada za vaš zavod Staragara rezervirana producentska provizija za film Odgrobadogroba v višini 54.248 evrov, ki jo lahko črpate šele potem, ko boste poplačali svoj dolg filmskemu skladu iz naslova prikazovanja omenjenega filma.

Gospod Cvitkovič, stanje v filmskem skladu je le začasno, reševalo naj bi se že na naslednjih sejah nadzornega sveta. S skupnimi močmi si prizadevamo, da bo takšno stanje čim prej odpravljeno. Težava namreč ni toliko v ljudeh, kakor menite vi, ampak v veljavnih slovenskih predpisih. Izjave v javnosti, kot so vaše, pa razumevanju ter reševanju razmer v filmskem skladu lahko le škodijo. Poleg tega niso podkrepljene s konkretnimi dejstvi, številkami ter dokumenti. Vi trdite, da so uničeni večletni projekti, dokumenti izkazujejo nasprotno, in sicer da so bili samo letos uspešno sanirani naslednji projekti: L kot ljubezen, Estrelita, Ja sam iz Titovog Velesa, Mokuš in Petelinji zajtrk. Trije celovečerni filmi so v zaključnih fazah: film Pokrajina št. 2 je v fazi obdelave slike, film Inštalacija ljubezni je v tonski postprodukciji, film Ljubezen, traktor in rock'n'roll pa je v montaži negativa. Tudi program, ki ga je pripravil gospod Malčič, je bil sprejet že 1. februarja 2007, vendar ga je bilo nato treba prilagajati mnenju ministrstva za finance. Če bi ministrstvo za finance program dela temeljito in strokovno pregledalo in se odzvalo v rokih, ki so v skladu s predpisi, bi tudi tak program bil sprejet pravočasno. Zadnje mnenje ministrstva za finance s povsem novimi razlogi za njegovo neustreznost je filmski sklad prejel po elektronski pošti šele 28. maja 2007 ob 13.40, torej skoraj štiri mesece po njegovi potrditvi v nadzornem svetu. Prav tako je gospod Malčič pripravil predlog petih celovečernih projektov, ki naj bi jih filmski sklad sofinanciral letos, vendar jih nadzorni svet sklada na seji 8. junija 2007 zaradi znanih zapletov ni potrdil.

Gospod Cvitkovič, osebno sem si vselej prizadeval za slovenski film in njegovo prepoznavnost doma ter v tujini. Tako jaz kot moji sodelavci (mimogrede, samo jaz lahko presodim, koga lahko nadziram in koga ne ter kdo manipulira z mano). Prav tako sem si osebno prizadeval povečati sredstva za nacionalno filmsko produkcijo, kar mi je tudi uspelo. Dodatna sredstva sem nemudoma zagotovil tudi za tonski studio in preostalo opremo Viba filma, ki se je konec leta 2006 pokvarila, in sicer v višini več kot 400.000 evrov. Preseneča me, da kljub vašim navedbam, kako je naš film v svetu ugleden in pobira nagrade na najprestižnejših festivalih, nisem v zadnjih dveh letih prav v zvezi s slovenskim filmom videl nobene prave potrditve in finančne obveze teh koproducentov, ko se je govorilo o projektih, ki naj bi jih podprli v tujini. Ali pač? Morda se motim. Evropa je namreč sedaj odprta. Morda je še zmeraj najboljši ravno domači kruh, zoper katerega imate toliko povedati. Nacionalnemu filmu pa, verjamem, ne bodo pomagali ne nestrpno medijsko obračunavanje ne togi birokratski postopki, temveč čas in razum, ki bosta uredila dolgotrajne težave v poslovanju in delovanju našega slovenskega filmskega sklada in s tem slovenskega filma.