Zato ne presenečajo ugibanja, ali ni ustanovitev tega podjetja priprava Božidarja Novaka na morebitne politične spremembe, namreč, ali bi lahko bila Vitoma PR nekakšen "obvod" do politične levice. Sploh, ker je Zdenko Škraban, drugi lastnik Vitome PR, član SD.

Zaviršek je zagotovil, da med Vitomo PR in Spemom ni nobenih kapitalskih povezav. Da ima Vitoma PR isti naslov kot Media Polis, je po njegovih zagotovilih zgolj naključje, ob tem je poudaril, da imajo poslovne prostore v različnih nadstropjih in da je v tej stavbi vsaj sto podjetij. Namige, da bi lahko bila Vitoma PR "obvod" Božidarja Novaka do politične levice, je zanikal in dodal: "Gospod Novak je delal za vse vlade v zadnjih dvajsetih letih in predvidevam, da bo tudi za prihodnje. Za sodelovanje z Zdenkom Škrabanom se nisem odločil zaradi njegove politične pripadnosti, ampak sposobnosti".

V Hitu, Kadu, Adrii Airways, Vzajemni, Simobilu in Žitu so nam zagotovili, da s podjetjem Vitoma PR nikoli niso sodelovali, čeprav so na spletni strani te družbe njihova imena navedena med referencami. Zgolj v Petrolu so povedali, da so z Vitomo PR v preteklosti sodelovali pri enem poslu na področju poslovnega svetovanja. Zaviršek je pojasnil, da so na spletni strani navedli reference, ki si jih je osebno ustvaril prek Spema. Da se ga v podjetjih, pri katerih smo preverjali, ali poznajo vsaj Zavirška, če jim že Vitoma PR ni znana, ne spomnijo, opravičuje s tem, da so bili nekateri projekti manjšega obsega in ni imel neposrednega stika z upravo ali PR-službami, a jih je navedel "zaradi hude konkurence na trgu in želje po uveljavitvi". "Mogoče je bila napaka, da sem na naši spletni strani navedel tudi naročnike, za katere sem delal, ko sem bil zaposlen v Spemu. Toda v tem poslu so reference zelo pomembne. Nihče od naročnikov za zdaj ni imel pripomb." Imen sedanjih strank ni želel razkriti, zagotovil je le, da med njimi skoraj ni podjetij v pretežni državni lasti.