Na tak način so vsem (podložnikom) nazorno pokazali, da tron nikoli ne bo prazen, kar je bilo v tistih časih zelo pomembno, saj je možnost državljanske vojne vseskozi visela v zraku. Z izrekom pa so želeli tudi povedati, da se bo zgodba iz preteklosti nadaljevala tudi v prihodnosti.

Nadaljevanje začete zgodbe je pomembno tudi v avtomobilski industriji, saj zgolj neprekinjena zgodba prinaša uspeh (beri: zajetne prodajne količine in posledično dobiček). Tega se več kot dobro zavedajo odgovorni pri Nissanu. V nižjem srednjem razredu so imeli vrsto let svojega aduta, ki je (končno tudi v Evropi) dobil naslednika. "Almera je mrtva, živela tiida!"

Nenavadna imena so nekaj, kar morajo kupci nissanov (zadnje čase) vzeti v zakup, tudi tiida je nekaj posebnega. Prevedeno iz japonščine pomeni "nenehno spreminjajoča se plima". A nekaj posebnega ni zgolj ime, temveč filozofija, s katero želijo Japonci v Evropi prepričati 25.000 kupcev na leto in jo lahko strnemo takole: bolj kot privlačna zunanjost sta pomembna zgledno počutje in udobje potnikov. In to jim je, moramo priznati, odlično uspelo. Sedeži so udobni in široki (ritka in hrbet zadovoljno predeta), zato so vse ročice za njihovo nastavljivost na voznikovi desni strani, zadnja klop pa ponuja prostornost z veliko začetnico. Tako smo spredaj posadili velikana (1,95 metra), vendar je bilo zadaj kljub temu za kolena in glavo prostora več kot dovolj. Morebiti bo kdo rekel, da to sploh ni nič čudnega, saj tiida vendarle ni majhen avto. Še zlasti limuzinska različica, ki meri v dolžino 4,48 metra. A 500-litrski prtljažnik (s podrto klopjo celo 2056) je za ta razred vseeno nekaj posebnega. Kot je v krajši petvratni različici (4,3 metra) posebna vzdolžna nastavitev zadnje klopi (24 cm), s čimer se prtljažna luknja s 300 poveča na 425 litrov.

Žal tiida ni nekaj posebnega, ko je govor o agregatih. Odgovorne je treba tudi razumeti, da niso izbrali kakšnega motorja presežnikov, ki pa bi pri potencialnih kupcih naletel na klavrn odziv. Tako je kupcem na voljo "sveta trojica", sestavljena iz dveh bencinarjev in enega dizla. Dno ponudbe predstavlja 1,6-litrski štirivaljnik z 81 kW (110 KM; maksimalna hitrost 186 km/h, pospešek do stotice 11,1 s, povprečna poraba 6,9 l), ki je serijsko v kombinaciji s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Alternativa je štiristopenjska avtomatika, ki jo kljub doplačilu XY evrov in manjši izgubi zmogljivosti močno priporočamo, saj je prestavljanje tekoče, udobje v vožnji pa maksimalno. 1,8-litrski bencinar je s 93 kW najzmogljivejši (126 KM; 195 km/h, 10,4 s, 7,8 l), 1,5-litrski dizel pa z 78 kW (105 KM; 186 km/h, 11,3 s, 5,2 l) in 6-stopenjskim menjalnikom pisan na kožo tistim, ki jim je pomembna predvsem varčna vožnja.

Ker tiida ni ravno poseben oblikovni dosežek, bodo skušali to pomanjkljivost nadoknaditi tudi z bogato serijsko opremo in ugodno ceno. Na osnovno opremo visia nimamo pripomb, saj vključuje tudi štiri varnostne blazine, ABS, ročno klimo, električni pomik stekel in zunanjih ogledal, radio s CD in upravljalnikom na volanu ter bluetooth. Utegne pa se zalomiti pri začetni ceni, ki je za petvratno tiido 1,6 visia 15.000 evrov. A tiida, ki bo na slovenske ceste zapeljala v začetku septembra, seveda ni vozilo, ki bo prepričalo množice, kljub temu pa je navzočnost v golfovem razredu za Nissan pomembna. Tudi zaradi na začetku zapisanega: "Kralj je mrtev, živel kralj!"