"Do konca junija bi namreč morali imeti uvedenega izvajalca del, tako da je danes skoraj nemogoče še govoriti, da bi se lahko skozi predor zapeljali letos," pravi Siročič.

Javno naročilo za elektro-strojno opremo, brez davka ocenjeno na 9,4 milijona evrov, se vleče že skoraj leto in pol, po zadnji zavrnitvi zahtevka za revizijo na državni revizijski komisiji pa bodo na Darsu lahko danes odprli ponudbe podjetij, s katerimi bodo čez teden dni začeli pogajanja. Ob tem je Abdon Peklaj, član uprave Darsa, opozoril, da se je od začetka postopka javnega naročanja baker, ki je zelo pomemben pri izvedbi elektro-strojnih napeljav, podražil za od 60 do 80 odstotkov.

Zato tudi skoraj 100 milijonov evrov, kolikor znašajo zadnje ocene o ceni predora Šentvid, morda ne bo dokončen znesek, ki se je dve leti in pol od podpisa pogodbe s SCT in Primorjem že za dvakrat povečal. Poleg dokončne cene ostaja tudi vprašanje povezave med Celovško cesto in avtocesto v predoru, ki jo mora s spremembo lokacijskega načrta potrditi vlada. "Informacij o tem nimamo. Od decembra, ko je bila uredba na vladi, je, karikirano rečeno, zadeva zamrznjena. Ne vemo, kdaj bo prišlo do ponovnega odločanja," o vladnih načrtih pravi prvi mož Darsa.