Dirka se namreč seli na prenovljeno dirkališče Fuji tako rekoč ob vznožje njihove svete gore, na katerem se je že pisala zgodovina formule 1. Zdaj bodo na njem lahko začeli z novim poglavjem, ali se bo dirka zares prijela, pa bo pokazal čas.

V zgodovino formule 1 vsekakor sodita zadnji dve dirki v Fujiju. Leta 1976 je v močnem dežju poškodovani Niki Lauda, ki se je pred tem pošteno ponesrečil in opekel v nesreči na Nürburgringu in je pravi čudež, da je sploh lahko nadaljeval s kariero, odnehal, ker je bila vožnja v takem dežju zanj prenevarna.

Zmagal je sicer Istrijan Mario Andretti, Laudov največji konkurent James Hunt pa je dirko končal kot tretji in je tako z eno točko prednosti postal svetovni prvak. Enzo Ferrari ni Nikiju Laudi nikoli odpustil, da je predčasno prenehal z dirko, veliki Italijan namreč meni, da je za dirkača lahko velika čast, da zmaga ali umre v rdečem dirkalniku.

Zadnja dirka na tem dirkališču je bila namreč leta 1977 in se je končala zelo tragično, po trčenju med zdaj že pokojnima Gillesom Villeneuvom in Ronnijem Petersonom je namreč Villeneuvov ferrari ubil dva gledalca ob progi. Deset let potem Japonska ni videla dirk, da bi leta 1987 Honda na noge postavila stezo v Suzuki, a ravno dvajset let kasneje bodo gledalci in dirkači lahko občudovali zasnežene vrhove vulkana Fuji. Seveda je pri tej selitvi veliko vlogo igral avtomobilski gigant Toyota, ki je lastnik prenovljenega dirkališča, boj med Hondo in Toyoto pa se bo zdaj selil ravno na Toyotino ozemlje.

Prvotno so stezo leta 1965 zasnovali kot štiri kilometre dolgo ovalno dirkališče, a do izvedbe te zamisli ni nikoli prišlo, izdelali so le en dvignjen ovinek. Tako je nastalo klasično dirkališče ovalnim ovinkom, ki je v prvih letih poskrbel, da je bilo to eno najbolj nevarnih dirkališč tistega časa. Tam so prirejali večinoma dirke različnih japonskih prvenstev, povprečne in končne hitrosti so bile zelo visoke, da bi malce upočasnili dirkalnike, pa so dodali dve šikani: eno po prvem 180-stopinjskem ovinku in drugo pri vstopu v zelo hiter in dolg ovinek 300R. Fuji je bil (in še vedno je) znan kot dirkališče z eno najdaljših štarno-ciljnih ravnin, ki je nekoč merila 1,3 kilometra in bila idealno prizorišče za dirkalnike dragster.

Na njem so hoteli celo pripraviti dirko ameriškega prvenstva CART, ki je sicer nikoli ni bilo z namenom, da bi leta 2000 Toyota kupila to stezo in jo temeljito prenovila. Od leta 2003 do 2006 je bila steza zaprta zaradi prenove. Toyota, ki bo praznovala 50-letnico motošporta, je v novo dirkališče vložila 170 milijonov dolarjev, za vse pa je bil zadolžen eden najbolj znanih oblikovalcev in graditeljev dirkališč Nemec Herman Tilke. Tilke je tako dolžino steze povečal na 4,563 kilometra, ciljna ravnina pa zdaj meri kar 1,475 kilometra. Dirkalniki formule 1 naj bi na njej dosegali največje hitrosti okoli 330 km/h, na koncu ciljne ravnine pa bo lepa priložnost za prehitevanje, saj bodo morali tam dirkači zelo močno zavirati. Simulacije na računalnikih napovedujejo, da naj bi bil najhitrejši krog na stezi pod 1 minuto in 20 sekundami.

In še kot zanimivost: staro dirkališče Fuji je bilo prvo dirkališče, ki so ga snovalci računalniških igric uporabili za simulacije virtualnega dirkanja. Igrica se je imenovala Pole Position, nastala pa je že leta 1982.