Gradnja bi sicer po načrtih Mestne občine Ljubljana trajala dve leti, Kuriličeva pa meni, da bi se zaradi del arheologov, utegnila zavleči v nedogled. Ljubljanskemu županu, pravi Kuriličeva, ne zaupajo, "saj je obljubljal tudi znižanje parkirnin, pa jih je potem zvišal".

Mestno jedro ni za promet

Po besedah Kuriličeve bi bila gradnja garaž pod tržnico tudi v nasprotju z evropsko usmeritvijo o umiku prometa iz mestnih jeder. Po njenem bi morala občina najprej narediti prostorski plan, iz katerega bi nato ugotovili ali garaže sploh potrebujemo.

Tržnica je ljubljanska znamenitost

Ljubljanski trg ima izreden zgodovinski in kulturni pomen, meni etnolog Damjan J. Ovsec. Kot pravi, gre za točko, ki živi skozi ves teden, vrh pa doseže ob sobotah. Tržnica je obenem tudi ljubljanska znamenitost, gre namreč za eno od redkih odprtih tržnic južno od Dunaja, je še poudaril.

Jarc grozi z referendumom

Samostojni mestni svetnik Liste za čisto pitno vodo Mihael Jarc je povedal, da je v mestnem svetu že predstavil predlog, ki bi 500.000 evrov namenjenih za parkirnino hišo pod tržnico preusmeril na izgradnjo parkirne hiše v grajskem hribu. Kot možne lokacije parkirnih hiš navaja še Šumi in Kongresni trg. Jarc je napovedal, da bo v skrajnem primeru vložil pobudo za razpis referenduma o omenjenem problemu.

Tudi Jazbinšek za garažo pod gradom

Mestnik svetnik Zelenih Slovenije Miha Jazbinšek je izrazil mnenje, da bi bila za mesto bolj primerna garaža pod Ljubljanskim gradom, saj bi ta s številnimi izvozi lahko v vse smeri zagotovila dostopnost. Kot pravi, bi zadovoljila več potreb, obenem pa ne bi bila v najožjem mestnem središču. MOL ob tem opozarja, naj ne posega v nekaj kar živi in življenje lahko izgubi.

Mestni svet bo sicer v ponedeljek obravnaval ljubljanski občinski proračun, v katerem je predvidena tudi postavka za gradnjo garaže pod tržnico