V.d. ravnateljice OŠ Dragomelj Metka Murn ugotavlja, da so še nevarnejše vaške poti, zlasti trije tesni mostovi, na katerih bo s spomladanskimi poljskimi deli le še več traktorjev in druge kmetijske mehanizacije. Zato so se na svetu staršev dogovorili, da bodo pozvali pristojne z domžalske občine, da ponovno preučijo varnost vaških šolskih poti in si jih morda ponovno ogledajo skupaj z njimi. Predlagajo pa tudi krožno šolsko pot, po kateri bi krožil šolski avtobus.

Na ljubljanski občini so zaradi nevarne poti zagotovili financiranje prevoza v šolo, je pojasnila Marija Fabčič iz občinskega oddelka za predšolsko vzgojo, izobraževanje in šport. Na oddelku za gospodarske javne službe in promet pa so dodali, da gre za državno cesto in je dokumentacijo za gradnjo pločnika izdala občina Domžale. "Izdali pa smo soglasje za projektno dokumentacijo," so sporočili z oddelka in dodali, da je gradnja pločnika sicer naloga Direkcije RS za ceste.

V Domžalah pojasnjujejo, da so projektno dokumentacija za hodnik za pešce z javno razsvetljavo že izdelali. Graditi naj bi začeli maja ali junija, ko bo rešen tudi postopek za vzpostavitev mejnikov, zlasti spornega. Ker to urejajo na geodetski upravi, morajo čakati. Če pa geodeti ne bodo pohiteli, bodo z lastnikom zemljišča sklenili poseben dogovor, so obljubili in dodali, da DRSC, ki bo prevzela del stroškov, pripravlja sporazum o financiranju. Murnova opozarja tudi na pomanjkljive cestne oznake in prekratek interval za pešce na semaforiziranem križišču v Dragomlju.