A ni bilo tako. Zamišljenega Samuela Eto'oja, ki si je z roko podpiral brado ter verjetno tuhtal, kako bo preigraval branilce Reala, in soigralce so le pospremili njihovi navijači. Ti so kričali, mahali s šali in zastavami ter bili silno navdušeni, ker so videli svoje idole. Nekaj minut kasneje se je razpoloženje povsem spremenilo. Mimo je pripeljal bel avtobus z zatemnjenimi stekli, ob njem pa so kot lipicanci dirjali policisti, da bi člane Belega baleta, ki so se peljali proti največjemu štadionu v Evropi, obvarovali pred žuganjem, kazanjem sredincev in morebitnimi izgredi.

Podobnih prizorov, ki so spominjali na oboževanje na eni in sovraštvo na drugi strani, je bilo med spektakularnim dvobojem še veliko. Manjkali niso niti beli robčki v "čast" trenerju, na zelenico pa je poletelo tudi nekaj predmetov. A bojazen, da bi prišlo do izgredov, je bila odveč. Omenjeni dogodki so le del športne kulture, s katero se Katalonci seznanijo že v rosnih letih, z žuganjem in kazanjem sredincev pa želijo navijači predvsem pomagati svojemu moštvu, medtem ko se privržencem nasprotnikovega kluba v za Parizom drugem največjem turističnem mestu v Evropi (po obisku, op. a.) praviloma ne skrivi niti las. Kataloncem športne prireditve ne predstavljajo priložnosti za sproščanje raznih frustracij, ampak so družaben dogodek, na katerem krepijo prijateljske vezi, starši pa tekme izkoristijo kot del vzgoje svojih otrok. To je bilo moč opaziti, ko je oče šestletnemu dečku z odgovori na vprašanja razkrival uganke nogometne igre in ga, ko je Lionel Messi izenačil na 2:2, pokroviteljsko objel. Ali pa ko je nekaj tisoč mladih spremljalo nedeljsko tekmo španskega košarkarskega prvenstva v Badaloni med Joventutom in Tau Ceramico ter se pri tem nadvse zabavalo. Na vsakem koraku je bilo čutiti, da je športni duh globoko zakoreninjen v zavesti Kataloncev in da tudi na ta način mladi razvijajo svojo osebnost. Prisotni Slovenci so ob tem le z odprtimi usti zavzdihnili: "Kdaj bomo tudi pri nas začeli šport dojemati na tak način!" Ob spominu na klubsko trgovino pred Nou Campom, kjer je moč kupiti celo vrsto izdelkov z napisom FC Barcelona, med drugim tudi povodec za psa, šampanjec in za 1450 evrov hladilnik, je sledil nov vzdih in želja, da bi se takšna dejavnost nekoč izplačala tudi slovenskim klubom.