Te so sicer malce manj korenite kot pred leti, a vseeno si zaslužijo nekaj pozornosti. Velik del sprememb je manj viden. Od najpomembnejših pa velja omeniti "zamrznitev" razvoja motorjev ter seveda le enega dobavitelja pnevmatik. Ravno od slednjega si snovalci obetajo največ sprememb, na bolje seveda. Ali se bodo njihove napovedi uresničile, pa je že druga zgodba.

Michelin se je ob koncu lanske sezone užaljeno umaknil iz formule 1, saj je mednarodna avtomobilistična zveza FIA koncesijo za enotnega dobavitelja pnevmatik izbrala Bridgestone, Kees van de Grint, Bridgestonov inženir, pa je ob predstavitvi novih pnevmatik povedal: "Glavni cilj pri pripravi novih pnevmatik je izboljšanje voznosti dirkalnika. Njihovo optimalno delovanje smo precej razširili, ali bolje povedano, povečali smo temperaturni razpon, v katerem pnevmatike delujejo najbolje. Sicer imajo nove pnevmatike, ki bodo za vsa moštva na voljo v dveh opcijah, mehke ali trde, manj oprijema, zato pa oprijem ni več tako zelo občutljiv glede na temperaturo." S tem naj bi bile pnevmatike manj občutljiv dejavnik pri iskanju nastavitve dirkalnika, segrevanje na delovno temperaturo je hitrejše in manj odvisno od vrste asfaltne podlage, kar se je pokazalo že na zimskih testiranjih. A eno so testiranja, drugo pa je dirkaški konec tedna. Zato je kar nekaj dirkačev precej v dvomih, ali bodo nove pnevmatike tudi zares izboljšale možnost prehitevanj na stezi in predvsem, ali bodo tako moštva lahko bolj enakovredna. Konec koncev pri FIA priznavajo, da se bodo s problematiko prehitevanj bolj resno ubadali šele za sezono 2009.

Medtem so že opustili zamisel o dvodelnem zadnjem krilcu CDG, čarobni pojem v formuli 1 pa je zdaj "ponovna izraba energije". Veliko razburjanje povzroča tudi predlog, da bi moštva lahko na prostem trgu kupovala šasije od drugih moštev (po sedanjih pravilih mora vsako moštvo izdelati lastni dirkalnik), kar naj bi v formulo 1 privabilo več finančno manj močnih moštev. A pot do tega cilja bo še zelo dolga, medtem pa moštva pridno testirajo, dirkači pa se ubadajo z vsakodnevnimi težavami. Teh je pred začetkom sezone več kot dovolj, karte so namreč dodobra premešane in veliko vprašanje ostaja, kdo je najbolje opravil zimsko domačo nalogo.