Pravi, da preučujejo možnosti, da pa še niso sprožili postopkov pri pristojnih organih na Hrvaškem. Ker naša južna soseda še ni članica Evropske unije in v njej še ne velja pravilo enotnega neba, morajo namreč na podlagi bilateralnih dogovorov pridobiti soglasje hrvaške uprave za civilno letalstvo za letenje na posameznih progah. "Glede na to, da bomo v prihodnjih petih letih dobili 40 novih letal, je povsem normalno, da bomo odpirali nove proge, vendar jih za zdaj še preučujemo," pravi Kazmerjeva. Med državami, iz katerih bodo širili poslovanje, bodo najverjetneje poleg Hrvaške še Slovenija in Poljska ter druge države srednje in južne Evrope. Na vprašanje, ali že lahko uradno potrdi naše informacije, da bodo s poletno sezono z Brnika odprli dve novi progi v Dortmund in Stockholm, nam Kazmerjeva ni odgovorila naravnost. Povedala je, da postopki še potekajo.