"Vsak športnik bi moral vnaprej razmišljati, kaj bo izjavil, kaj se mu zdi pomembno, kaj ga loči od drugih. Športniki se ne zavedajo, da so 'brandi'. Torej, da morajo poskrbeti za svojo podobo v medijih. Največkrat so za športnike novinarji nujno zlo, nadloga. Moralo bi biti ravno nasprotno: športniki bi se morali zavedati, da prav novinarji oblikujejo njihovo podobo pri splošni javnosti. Morali bi biti medijem ves čas na voljo, odprti in kooperativni," je povedal Leon Magdalenc, ki ga športniki med javnimi nastopi niso navdušili, a je med njimi tudi izjema.

"Do sedaj me je navdušil le en športnik, pokojni smučar Rok Petrovič. Bil je nekaj posebnega, vedno nasmejan, vedno je imel pripravljeno novo zgodbo, novo misel. Bil je pravi magnet za medije. Preprosto zato, ker se ni opravičeval, ker ni bil skromen in je vedno govoril o popolnem zavoju. Žal mi je, da na primer Primož Peterka v svojih zlatih časih ni izbrusil svojega nastopa. Tako kot mi je žal, da Jolanda Čeplak ni več iztržila iz svoje podobe," je dodal in pristavil: "Absolutno bi morali za nastopanje športnikov v javnosti poskrbeti klubi. Tako kot so sestavni del priprav psihologi, bi morali biti v trenerski ekipi tudi ljudje, ki bi se ukvarjali z medijsko podobo vsakega športnika posebej. Komunikacija je toliko pomembna kot dober tekmovalen nastop. Če športnik ne zna artikulirati svojih želja, ciljev in sanj, je z njegovo kariero nekaj narobe. Srečujemo kopico športnikov, ki ne znajo odgovoriti na enostavno vprašanje: zakaj sploh počnem to?"