Briški vinarji bodo do konca januarja vse "točaje" na prodajnih policah prelepili z rdečo nalepko in novim imenom "sauvignonasse". "Imena točaj ne spreminjamo z lahkim srcem. Novega imena nismo hoteli, vendar smo bili v to prisiljeni", nam je pojasnil Aleš Kristančič, direktor Konzorcija Brda. Briški vinar Marjan Simčič dodaja, da "smo zaradi dvakratnega preimenovanja izgubili veliko časa in denarja; težji del pa nas pri promociji vina doma in v tujini še čaka."

Vinarji ne skrivajo razočaranja nad kmetijskim ministrstvom, ker po njihovem mnenju ni storilo dovolj za ohranitev blagovne znamke točaj. Zato od ministrstva pričakujejo, da "nam bo vsaj zdaj stalo ob strani", še dodaja Simčič. Predvsem upajo, da jim bo država - po zgledu reševanja problema s tokajem v Furlaniji - finančno priskočila na pomoč pri promociji sauvignonassa. Vinarji namreč načrtujejo triletno promocijsko akcijo, ki bi pomagala preprečiti izginotje te priljubljene sorte briških vinogradov.