Francoz Sebastien Loeb se je svojega tretjega zaporednega naslova pred Fincem Marcusom Groenholmom na koncu veselil z vsega točko prednosti, pa čeprav si ga je zagotovil že po treh četrtinah sezone in na zadnjih štirih dirkah zaradi zloma roke pri vožnji z gorskim kolesom sploh ni nastopil.

Ob silnih uspehih v zadnjih treh letih tako ni čudno, da se je Loeba hitro prijel vzdevek "relistični Michael Schumacher". Tako kot Nemca namreč tudi Francoza odlikujejo lastnosti, značilne za največje šampione dirkaškega športa - hladnokrvnost, zbranost, tekmovalnost in sposobnost doseganja vrhunskih rezultatov v vseh možnih pogojih. Edina razlika je, da je Loebu vzpon med zvezde uspel še hitreje kot Schumiju. V svoji prvi polni sezoni v letu 2003 bi si skoraj zagotovil naslov svetovnega prvaka, ki ga je na koncu za vsega točko izgubil proti Pettru Sollbergu, naslednje leto pa je že suvereno osvojil svojo prvo krono. Mimogrede je izenačil še rekord v številu zmag v eni sezoni (6), lani pa je z desetimi sploh podrl vse rekorde, pri čemer je šest zmag dosegel celo v seriji. Fantastično je začel tudi letošnjo sezono, v kateri je na prvih dvanajstih dirkah nanizal neverjetnih osem zmag in štiri druga mesta, s čimer si je že na Cipru zagotovil tretji zaporedni naslov. Mimogrede je s skupno 28 zmagami na večni lestvici zmagovalcev za dve prehitel Carlosa Sainza, nastopil pa je še na dirki 24 ur Le Mansa, na kateri je s svojo ekipo zasedel drugo mesto.

Če se Loeba po dosežkih in načinu vožnje največkrat primerja z Michaelom Schumacherjem, pa je razlika med zasebnim življenjem enega in drugega velikanska. Francoz namreč sam priznava, da je adrenalinski odvisnik. O tem najbolje priča podatek, da je bil, preden se je dokončno odločil za poklic profesionalnega voznika relija, akrobat, tudi poškodbo, ki bi ga letos na koncu skorajda stala naslova svetovnega prvaka, pa je staknil pri spustu z gorskim kolesom v švicarskih Alpah. Zadnje štiri dirke je tako moral izpustiti, da mu naslova nihče niti teoretično ne more več odvzeti, pa je dokončno postalo jasno po koncu relija v Avstraliji. Zaradi časovne razlike se je Loeb, ko so njegovi kolegi "tam spodaj" ravno končali z zadnjo hitrostno preizkušnjo, komajda dobro prebudil, ob veseli novici, za katero je izvedel po posebni video zvezi prek interneta, pa je namesto s šampanjcem nazdravil kar z jutranjo kavo. "Kaj tako čudnega se mi v karieri še ni pripetilo. Da sem osvojil naslov svetovnega prvaka, pa me sploh ni bilo zraven...," je bil ob novici redkobeseden 32-letni Francoz, ki medtem že načrtuje nove podvige. "Ko sem takole zadnje štiri dirke moral spremljati iz domačega naslonjača, mi je šele postalo jasno, koliko mi reli, vijuganje po prašnih, blatnih ali asfaltiranih brezpotjih ter adrenalin, ki se ob tem sprošča, pomenijo. Novih izzivov se zato zelo veselim in komaj čakam, da se vrnem za volan," je sporočil Sebastien Loeb, ki bo s svojim sovoznikom Danielom Eleno na prvi dirki v novi sezoni sedel tudi v nov dirkalnik - citroena xsaro, s katero je zmagal na vseh 28 dirkah, bo zamenjal za citroen C4 WRC.