Kdo bo družbo dokapitaliziral, še ni znano. Najprej so dali možnost sedanjim lastnikom, torej paradržavnima skladom in Nacionalni finančni družbi. "Z novima letaloma bi radi zapolnili 'luknjo' med letali s 160 sedeži in airbusi z le 50 sedeži," je pojasnil podpredsednik uprave Adrie Marjan Ravnikar. Trenutno v ta namen najemajo dva Boeinga 737 500. Da bi si zmanjšali stroške z najemnino, pa sami oddajajo dva Airbusa. Povečanje flote oziroma števila sedežev za 15 odstotkov je v skladu s poslovno strategijo 2007-2011. Njihov cilj je, da bi Brnik postal letališče v vozlišču destinacij - torej postaja med končno in začetno destinacijo, zato potrebujejo čim bolj racionalno napolnjena letala, pozimi pa bodo uvedli tudi novo destinacijo, najverjetneje Kijev. "V igri za novo letalo je tudi Boeing, a se zanj najbrž ne bomo odločili, ker smo pooblaščeni serviser Airbusa in Canadaira, poleg tega bi morali prešolati pilote," je dodal Ravnikar. Adria je lansko poslovno leto končala z izgubo okoli 2,29 milijarde tolarjev, ki jo bodo pokrili s prenosom sredstev iz čistega dobička preteklih let in iz drugih rezerv iz dobička.