Njegovi gledališki kostumi zaživijo samo na telesu igralke ali igralca, ki je podrejeno vlogi. Kostum lahko širi podobo telesa, poudarja njegovo telesnost ali pa ga utesnjuje. Za Hranitelja je pomembno, da niti igralec niti gledalec ne občutita kostuma kot kostum, ampak kot obleko lika.
Alan Hranitelj (1968, Zagreb) od leta 1986 ustvarja v Ljubljani in odtlej je ustvaril 140 gledaliških kostumografij, več kot dvajset kostumografij za proslave, prireditve in televizijske oddaje ter sedem za slovenske filme. Samostojno se je že predstavil v Ljubljani: leta 1991 v Moderni galeriji, leta 1993 v Equrni, leta 1995 v Mestni galeriji. V tujini so ga spoznali v Koebenhavnu, v Belo Horizonteju in Londonu. Prejel je že Sterijino nagrado na festivalu v Novem Sadu.Razkošna kostumografija Alana Hranitelja v Tivoliju
LJUBLJANA - Alan Hranitelj, mag umetniške in filmske kostumografije, bo drevi ob 21. uri del svojega bogatega oblikovalskega opusa samostojno predstavil v Tivolskem gradu. V Mednarodnem grafičnem likovnem centru (MGLC) bodo prek poletja, tja do 10. septembra, paša za oči njegovi izbrani kostumi. Pod naslovom Kostumografija 1986-2006 si bo moč ogledati 150 gledaliških, opernih in filmskih kostumov, oblek-objektov, svečanih oblačil in modnih dodatkov. Eksponate so posodila slovenska gledališča, za katere je delal.
Umetnostni zgodovinar Jure Mikuž eno izmed Hraniteljivih ustvarjalnih izhodišč vidi v posnemanju; umetnik izvrstno opazuje naravo, še posebej živalski svet, zato oblačila rad obogati z zoomorfnimi podaljški. Estetski navdih išče tudi v umetnostni zgodovini, vendar njegove obleke niso baročne, postmoderne ali avantgardne, pač pa klasične in brezčasne - mešanica vseh slogov.