Neuradno se je projekt, pri katerem naj bi po naših informacijah sodelovali še Intereuropa, Luka Koper, Občina Hoče in Prevent, zdaj ustavil prav pri lastniku Aerodroma Maribor Preventu, ki za svoj delež v podjetju in objekte zahteva preveč denarja. Vendar naj to, trdijo naši viri, ne bi ustavilo drugih partnerjev, ki naj bi se za njegovim hrbtom že pogovarjali tudi z državo, ki je lastnica zemljišč. Tako bodo, če s Preventom ne bodo mogli skleniti dogovora, tovorni center gradili sami, brez Aerodroma Maribor. Gonilna sila naj bi bili poleg občine Hoče prav Avstrijci, ki želijo v Mariboru ustvariti tovorno središče za jugovzhodno Evropo ter prevzeti posel hitro rastočemu letališču v Gradcu. Maribor naj bi za partnerja izbrali zaradi železniške povezave, ki je na Brniku denimo ni.

V Aerodromu Ljubljana se vzpostavitve konkurenčnega logističnega središča ne bojijo. Predsednik uprave Vinko Može pravi, da z načrti širitve letališča v Mariboru ni seznanjen. "Zato tudi težko komentiram vpliv širitve na promet in dejavnosti na ljubljanskem letališču," pravi Može.