V drugi fazi se doda par enosmernih cest sever-jug in jug-sever ter par enosmernih cest vzhod-zahod in zahod-vzhod do zunanjega obroča, ki služijo predvsem vstopno-izstopnemu prometu ožjega mestnega središča. V tretji fazi pa se formira zunanji obroč v Centru (železniška postaja, Tivoli, Filozofska fakulteta, Klinični center, železniška postaja) s prometom v nasprotni smeri od urinega kazalca. Na ostalih mestnih cestah Jazbinšek predlaga čim manj sprememb.

Glede učinkov načrtovanih sprememb pa je Jazbinšek pojasnil, da na manjših cestnih površinah, kot sta tripasovna Slovenska in Njegoševa cesta, pričakuje pretočnejši avtobusni in osebni promet, uvedbo kolesarskih stez in razširitev pločnikov. Ob tem namerava "humanizirati" mestni center, kar pomeni večjo varnost, manjše obremenitve okolja, več mestnega parterja za dogajanja. Jazbinšek predvideva tudi možnost minibusa in delne ali popolne, občasne ali sezonske prometne zapore na območju Ajdovščina, Ledina, Krekov trg, Park Zvezda, Ajdovščina.

Ker gre za količinsko velike spremembe tako v smeri dopolnitev kot v smeri razbremenitev in združitev materije večih predpisov, Jazbinšek meni, da je smiselno odstopiti od sprememb in dopolnitev odloka in se odločiti za nov odlok o cestnoprometni ureditvi.

Pristojni oddelek za gospodarske javne službe in promet meni, da iz osnutka izhaja želja po korenitih spremembah v prometni ureditvi mesta, zlasti mestnega središča, ki je njegov najbolj občutljivi del. Ker bi predlagane spremembe prometne ureditve povzročile velike in daljnosežne posledice v vsakdanjem utripu mesta, je potrebno k spremembam pristopiti premišljeno, temeljito in strokovno, na podlagi temeljite analize vseh možnih scenarijev. Marsikatera rešitev pa je po mnenju oddelka videti dobra in uresničljiva.

Na vprašanje, za katere predloge v osnutku odloka ima podporo pristojnega oddelka, Jazbinšek pojasnjuje: "Podpore oddelka ne potrebujem, v normalnih okoliščinah je oddelek sam dolžan pripraviti predlog režima. Teoretično je dolžan sodelovati z menoj kot predlagateljem v isti meri kot s predlagateljico županjo v drugih primerih."Jazbinšek ocenjuje naklonjenost ostalih svetnikov kot visoko, saj so osnutek podprli na matičnem odboru za gospodarske javne službe in promet ter na zainteresiranem odboru za urejanje prostora in urbanizem. Podprl ga je tudi svet četrtne skupnosti Center in Urbanistični svet za Ljubljano.

Odbor za gospodarske javne službe in promet podpira sprejem osnutka odloka o cestnoprometni ureditvi, ob tem pa poudarja, da je potrebno do faze predloga pridobiti vse analize in simulacije o vplivu predlaganih rešitev, saj bi le tako lahko videli in primerjali, ali predlagani akt dovolj dobro rešuje nastale razmere oziroma problematiko v cestnoprometni ureditvi.

Odbor za urejanje prostora in urbanizem pa poudarja, da želi biti seznanjen z vsemi strokovnimi podlagami in njihovimi avtorji, da želi sodelovati v strokovnih razpravah na temo sprememb cestnoprometnih ureditev in povečanja uporabnosti javnega potniškega prometa v MOL ter med drugim pričakuje, da bo mestna uprava tvorno sodelovala pri izdelavi predloga odloka.Jazbinšek pričakuje, da bo predlog odloka uvrščen na julijsko sejo, z veliko napora bi morda bila dosegljiva tudi junijska. Če ne bo sprejet do konca mandata, ga bo "posvojil" novi župan ali pa stari-novi svetnik Zelenih Slovenije, je še napovedal Jazbinšek.