Formula 1 se je z začetkom sezone 2006 poslovila od moštva Minardi, ki se zdaj imenuje Scuderia Toro Rosso in je v mešani lasti Red Bulla ter nekdanjega dirkača Gerharda Bergerja, ali moštva Jordan, ki zdaj deluje pod rusko taktirko Alexa Shnaiderja in se imenuje MF1. Novost je vsekakor tudi japonsko moštvo Super Aguri, katerega izdatno podpira Honda, v novo sezono pa so Japonci vstopili skozi šivankino uho, saj so pri FIA v zadnjem trenutku vplačali obvezno kavcijo 48 milijonov dolarjev, za nih pa bosta vozila Takuma Sato in Yuji Ide.

Na področju tehnologije so najpomembnejša novost osemvaljni motorji, ki naj bi bili za dobrih 100 konjev šibkejši od nekdanjih desetvaljnikov. Le-ti bodo ostali še dovoljeni, uporabljalo jih bo moštvo Toro Rosso, z omejevalniki pa naj bi jim zmanjšali moč. Ravno okoli motorjev bo v prihodnje še veliko govora, saj so mnogi prepričani, da mednarodna avtomobilistična zveza FIA ni dovolj učinkovito omejila moč desetvaljnikov.

V novi sezoni bodo moštva spet lahko med dirko menjala pnevmatike, kar bo vrnilo precej več dogajanja v bokse, a ker pri FIA zelo navijajo, da bi v prihodnje vsi dirkalniki imeli pnevmatike enega proizvajalca, so puško v koruzo vrgli pri Michelinu. Francozi se po sezoni 2006 poslavljajo od formule 1.

Nova bomba je eksplodirala tudi na področju sponzorstev. Nekajletni Ferrarijev sponzor Vodafone se bo po letu 2006 preselil k McLarnu, temu primerno pa so srebrni tudi že obarvali letošnji dirkalnik, ki ima več rdeče barve. Tobačni sponzorji so v vedno tesnejšem primežu evropske protitobačne kampanje, zato se bo ob koncu sezone poslovil tudi Renaultov sponzor Mild Seven.