Nekaj sence pa je že zdaj na celotno sezono vrgel predčasen podpis pogodbe Fernanda Alonsa z moštvom McLaren. Zlo senco podpisa je bilo moč zaznati tudi v Monaku, čeprav so vsi vodilni možje v moštvu in oba dirkača, Fernando Alonso in Giancarlo Fisichella, v en glas zatrjevali, da Špančev prestop k McLarnu po koncu sezone ne bo vplival na potek in delo v sezoni 2006. "V letu 2005 smo dosegli vse, kar je možno doseči v formuli 1. Naslova sta nam dala novega zagona in samozavesti, seveda pa se zavedamo, da je pred nami težka naloga. Eno je namreč stopiti na vrh, drugo pa tam tudi ostati. Je pa veliko olajšanje in obveza, da se v novo sezono podajamo z dirkalnikoma, ki imata na nosu napisano številko 1 in 2. Naredili bomo vse, da tako ostane tudi v prihodnje," je pojasnjeval vodja moštva Flavio Briatore .

Fernando Alonso pa se je moral otepati predvsem vprašanj glede njegove prihodnosti. Najmlajši svetovni prvak v zgodovini formule 1 je moštvo Renault osrečil s štartno številko 1 na nosu svojega dirkalnika, od rumeno-modrih pa se želi posloviti z novim naslovom prvaka. "Z novim dirkalnikom smo do sedaj opravili že več kot 1.000 testnih kilometrov in občutki so zelo ohrabrujoči. R26 je v vseh pogledih velik korak naprej v primerjavi z lanskim zmagovitim R25. Sezona 2006 bo v moji karieri nov in velik izziv, ki se ga bom lahko lotil precej bolj sproščeno in samozavestno. S polno močjo moramo napasti od prve dirke dalje," je povedal Fernando Alonso in poudaril, da pri predčasnem podpisu pogodbe z McLarnom ni šlo za lov na denar (pogodba za tri sezone naj bi bila vredna okoli 30 milijonov dolarjev), pač pa si je hotel v prihodnosti zagotoviti konkurenčen dirkalnik. Ko dirkaču poteče pogodba, ima namreč vso pravico ozreti se naokoli in si poiskati najboljše možne pogoje za nadaljevanje kariere. Pri Renaultu so še zatrdili, da bodo vsem govoricam navkljub ostali v formuli 1 vsaj do leta 2008. Alonsu in Fisichelli se bo kot tretji dirkač in testni voznik pridružil obetajoči Heikki Kovalainen, ki si je vstopnico v formulo 1 prislužil tudi z osvojitvijo naslova podprvaka v prvenstvu GP2.

Pri razvoju novega dirkalnika in motorja so predvsem pri slednjem imeli še največ dela. Po novem bodo dirkalnike poganjali 2,4-litrski motorji V8, ki imajo nekaj prednosti, a so šele v začetni fazi razvoja, zatorej bo za njihov razvoj potrebnega še veliko dela. Strokovnjak za motorje Rob White je o motorju serije RS26 povedal: "Letošnji motor je popolnoma nova konstrukcija, z načrtom katere smo začeli junija lani. Veliko pozornosti smo namenili vzdržljivosti, saj mora motor tudi letos zdržati dve dirki, zaradi zasnove pa se novi motor greje manj kot lanski desetvaljnik. Res pa je tudi, da bosta dirkača zaradi do 20 odstotkov manjše moči več časa prevozila s polnim plinom. Tako smo v novi dirkalnik R26 namestili sedemstopenjski menjalnik, oba tekmovalca pa sta bila po prvih testiranjih zelo zadovoljna."

Moštvo Renault se bo do prve dirke sezone, ki bo 12. marca v Bahrajnu, posvetilo obširnim testiranjem v Valencii, Jerezu in Barceloni, saj aerodinamika dirkalnika še ni povsem dorečena, kako dobro so opravili domačo nalogo, pa se bo videlo na prvih treh dirkah sezone.