Ob Dobrowolskem bodo na razstavi s svojimi deli predstavljeni še umetniki Chloe Briggs, Gordon Cheung, Anka Dabbrowska, Emma Holden, Akiko Usami in Camilla Wilson. Kustos razstave je Alan Bond, direktor londonske galerije "SevenSeven Contemporary Art". Razstava je nastala v sklopu mednarodnega projekta in pan-evropske mreže "Continental Breakfast", ki povezuje 15 evropskih institucij s področja vizualnih umetnosti, literature, performansa in gledališča. Alan Bond je izbor umetnikov, ki bodo v Mariboru predstavili svoj pogled na tim. kontinentalni zajtrk, pripravil na povabilo Umetnostne galerije Maribor.Razstava bo predstavila londonske umetnike, ki delujejo v različnih kulturnih okoljih in ki vir kreativnosti najdejo v združevanju idej ter vplivov različnih nacionalnih, kulturnih in osebnih izkušenj. Dela umetnikov, ki bodo predstavljena na razstavi, odražajo predvsem multikulturnost velemesta.

Chloe Briggs, rojena leta 1976, ustvarja "akcije in interakcije". Iz intimnih performansov nastajajo metamorfne fotografije, ki predstavljajo povezavo v odnosu med objektom, umetnikom in kamero. Britanec kitajskega rodu Gordon Cheung, letnik 1975, je v najnovejšem delu portretiral deset najbogatejših mož na svetu, da na naivno preprost način prikaže moč, ki jo izžarevajo.

Anka Dabbrowska, rojena leta 1979 na Poljskem, v svojih risbah na igriv način kombinira blokovska naselja v bližini letališč, tapete in tanke, objekte iz časa vojaške diktature. Chris Dobrowolski, rojen leta 1968, igrače, transportna sredstva in povezanost s pokrajino kombinira z inovativnostjo, humorjem in ekscentričnostjo ter tako ustvari klasične primerke angleške umetnosti.

Emma Holden, letnik 1974, se v svojih mini instalacijah ukvarja s svetom domišljije in sanj, kjer znano in neznano nista nasprotji, temveč zavzemata isti prostor. Akiko Usami, rojena leta 1970 na Japonskem, se v svojih delih neposredno sklicuje na svojo japonsko kulturo, saj uporablja origami, papirnate zvitke in ploskovite vzorce. V delih izpričuje veselje in svobodo ustvarjanja v svetu brez definicij, kjer se lahko izgubimo v prepletu hibridnih izkušenj, kultur in individualnih spominov.

Camilla Wilson, rojena leta 1966, slika povite šopke in zaščitene obleke na stojalih ter objekte z uličnih stojnic, ki jih kot fetiše opazuje z okna svojega studia v East Endu in ki govorijo o tekstilni industriji ter življenjskem stilu generacije imigrantskih priseljencev, so o umetnikih zapisali v galeriji.