Mnogi tarnajo nad visokimi članarinami v fitnes centrih. Na nakup lastne fitnes opreme pa pomislijo zares redki in najbolj zagrizeni. V resnici potrebujete zgolj nekaj stolov in tla. Kot začetnik ne potrebujete več. "Imam tako stresno službo, da je obisk fitnes studia zame povsem odvečen. S tekanjem sem ter tja po podjetju pokurim več, kot če bi vsak dan telovadil," je moč slišati različne pisarniške uslužbence. Naj vam prišepnemo, da je takšno razmišljanje povsem napačno. Dvignite svojo zadnjo plat in naredite nekaj zase, kajti vaši izgovori vas puščajo na cedilu.

Pokukajte v vaš prezaseden urnik, ki pa to seveda ni, in si obvezno vzemite nekaj časa samo zase. Pa se poigrajmo malo s statistiko: povprečen čas, ki ga za vadbo porabijo tisti, ki sami sebe opisujejo kot zdrave in fit, je okoli 20 minut trikrat tedensko. Omislite si lahko kakršno koli redno vadbo in ji namenite vsaj 30 minut časa. Pri tem bodite pozorni, da se je udeležujete redno, a ste pri njej zmerni, hkrati pa bodite pazljivi, da je neprekinjena.

Sčasoma boste začutili v sebi željo po daljšem rekreiranju. Vendar ne pretiravajte, omislite si zmerno aktivnost, ki povzroči hitrejše bitje srca in vas spoti, saj je ta tista prava. Pred začetkom vadbe pa se le ne pozabite ogreti.

Kako uspešni ste pri izvajanju aktivnosti, je odvisno od količine kisika, ki ga vdihnete. Fizično okrepitev boste dosegli le, če bo kisik prišel do krvnega obtoka. Zato je zelo pomembno, da dihate pravilno. Vedno dihajte skozi nos in ne skozi usta. Kisik, ki ga vdihnete skozi nos, se dosti hitreje absorbira kot kisik, ki pride skozi usta. Če je potrebno kdaj zapreti usta, bi se lahko reklo, da je to pravi čas. Popravljen dihalni vzorec zmanjša čas okrevanja in tudi zmanjša možnost srčnega napada zaradi pomanjkanja kisika ali predhodnih fizičnih nepravilnosti. Pljučna rehabilitacija pomaga doseči fizični potencial in vas obdržati zunaj bolnišnic.

Kot že rečeno se pred vadbo ogrejte, pomembno pa je tudi ohlajanje po njej. Pravilno razgibavanje preprečuje poškodbe, kot so nategi mišic, izvini, poškodbe goleni in drugih okončin.

Spremljajte tudi reakcije svojega telesa na toploto. Po 15 minutah vadbe ob toplem vremenu se lahko vaša telesna temperatura zviša tudi za pet stopinj. Potenje ima hladilni učinek na vaše telo, potrebna pa je tudi zadostna količina zaužitih tekočin. Pred, med in po vadbi v telo vnašajte tekočino. Če se vaše telo ne more učinkovito shladiti, so lahko posledice kar neprijetne.