Izbira terena: ravnina, oziroma kasneje v gibanju, blaga naklonina.

Tehnika izvedbe se deli na pripravljalno (1.), začetno (2.), izvedbeno fazo (3.) in zaključne faze (4.).

1. V osnovnem položaju z zmerno hitrostjo drsite po celotni površini deske. Težišče je znižano, v kolenih in skočnem sklepu bodite pokrčeni, prednja roka naj kaže v smeri drsenja.

2. Sledi počep na zadnjo nogo, tako da obremenite rep deske. Istočasno razbremenite prvo nogo in jo dvignite (pokrčite). Sledi iztegnitev v skočnem in kolenskem sklepu zadnje noge - odriv. Roke naj spremljajo delo nog. Z njimi zamahnite v smeri navzgor, kar bo pripomoglo k večji višini skoka.

3. Ko je pritisk na desko največji, potegnite zadnjo nogo oziroma koleno k prsim. V zraku je potrebno prižeti kolena obeh nog močno k prsim - skok bo tako kar se le da visok. Desko poravnamo s tlemi (vodoravno) in se pripravimo na doskok.

4. Doskok amortizirajte na obe nogi hkrati, spet tako, da ste pokrčeni v skočnem in kolenskem skoku.

Za lažjo izvedbo trika "ollie" vam Kvas svetuje naslednje vaje: brez deske poskakujte z noge na nogo, z desko na mestu poskakujte z repa na rep deske (s prednjega dela deske na nos in z nosa na rep deske); preskakovanje ovire; "ollie" tekmovanje, kdo skoči višje; drsenje po repu in nosu deske; izvajanje trika "nollie" oziroma "nose ollie", kar pomeni, da odriv izvedete s prednjega dela deske.