Torej, če ugotavljate, da se gibljete premalo, in ste mnenja, da za svoje zdravje postorite premalo, je čas, da nekaj v življenju spremenite. Dandanes delovne in ostale obveznosti človeku poleg psihičnih obremenitev namenijo tudi dolgotrajne sedeče, stoječe oziroma takšne in drugačne prisiljene drže telesa, kar se odraža v kasnejši utrujenosti, slabem telesnem počutju, nezadovoljstvu, stresu in bolezni. Temu se lahko z lahkoto ognete z obiskom skupinske telesne vadbe ob glasbeni spremljavi. S tem si boste povečali gibčnost, moč in vzdržljivost, okrepili največje mišične skupine telesa, utrdili sklepne vezi, izboljšali svojo telesno pripravljenost, skurili nekaj maščobe ter izboljšali svoje psihično počutje in razpoloženje.

Mnogi menijo, da je aerobika primerna samo za ženske, a temu ni povsem tako. "Seveda se najdejo tudi izjeme moškega spola. Sploh pri novih programih, ki so se razvili iz aerobike.

Moški radi vadijo po Les Mills programih (licenčni programi - op. a.). Še posebej zanimiva sta zanje Body Attack, ker je to zelo intenzivna vadba, in Body Pump, ker se izvaja z utežmi," je pojasnila Miličeva, ki je dolgoletna inštruktorica aerobike. Pri tem pa je opozorila tudi na varnost pri vadbi: "Zdi se mi, da je poudarka na varnosti premalo. Inštruktorji morajo vadbo prilagoditi vsakemu posamezniku. In to brez poznavanja njegovih psiholoških lastnosti. Tako je moč zagotoviti maksimalno varnost, seveda pod pogojem, da vadeči upoštevajo navodila svojega vaditelja."

Vse, kar potrebujete za začetek, so primerni športni copati, brisača in plastenka vode. Oblečete lahko ohlapna ali oprijeta oblačila. Pomembno je le, da se boste v njih udobno in dobro počutili. Izberite čiste športne copate oziroma tiste, ki jih ne nosite zunaj, pri čemer je pomembno, da imajo močnejši in prožen podplat, ki dobro ublaži trd doskok na tla.

Med vadbo boste izgubili veliko tekočine, zato jo morate nadomeščati - vsakih deset ali dvajset minut popijte deciliter do dva tekočine.