Kot je odločitve glede Volva pojasnil tožilec Vincent Le Pannerer, niso prepričani o odgovornosti tega švedskega proizvajalca, obtoženega nenaklepnega umora. Tožilec je sicer zahteval še leto pogojne zaporne kazni za Daniela Claret-Tourniera in Marcella Meyseillera, oba usmerjevalca v predoru.
Za takratnega predsednika francoske družbe, ki je upravljala predor, Remyja Chardona, zahteva tožilstvo dve leti pogojne zaporne kazni in plačilo 30.000 evrov. Zaradi nenaklepnega umora zahteva tudi osem mesecev pogojne zaporne kazni in plačilo 15.000 evrov za župana Chamonixa, Michela Charleta.Italijansko podjetje, ki je takrat upravljalo predor na italijanski strani, je že prej doseglo izvensodno poravnavo s svojci žrtev in jim obljubilo plačilo škode v višini 13,5 milijona evrov. Vendar pa bo dogovor, ki ne vključuje prevzema odgovornosti, začel veljati šele, ko se bo z njim strinjalo 80 odstotkov od 238 ljudi, ki imajo pravico do odškodnine.
Tragedija se je zgodila 24. marca 1999 zjutraj, ko je sredi 11,6 kilometra dolgega predora med Francijo in Italijo zagorel tovornjak, naložen z margarino, belgijski voznik Degrave pa je zapustil vozilo. Požar se je razširil na 35 drugih vozil, gasilci pa so potrebovali kar dva dni, da so ga pogasili. Večina od 39 žrtev je umrla v svojih vozilih zaradi zadušitve s strupenim plinom. Voznik tovornjaka sicer zanika vsakršno odgovornost.Številni strokovnjaki za varnost so pričali, da je do žrtev prišlo zaradi vrste napak. Med njimi je bila tudi ta, da so upravljalci predor zaprli šele štiri minute po izbruhu požara, zaradi česar se je nekaj ljudi zapeljalo naravnost v smrt.
Sojenje se je začelo 31. januarja, obtoženih pa je 16 pravnih in fizičnih oseb. Končalo se bo aprila, obsodbe pa naj bi izrekli konec julija, poroča AFP.