Na sejmu bo svoje storitve in izdelke na skupnem razstavnem prostoru predstavljalo tudi trinajst slovenskih podjetij. Organizatorji sejma, ki je v zadnjih nekaj letih vse bolj trajnostno naravnan, letos napovedujejo več kot tri tisoč razstavljavcev iz 70 držav in pričakujejo več kot 50 tisoč obiskovalcev. Vse do marca pa bo sejem moč obiskati tudi preko virtualne platforme.

Inovacije in trajnost v zdravstvu

Arab Health, sejem s skoraj polstoletno tradicijo, predstavlja vodilno poslovno platformo zdravstvene oskrbe in nege na Bližnjem vzhodu, njegov poglavitni namen pa je povezovanje proizvajalcev in ponudnikov zdravstvenih storitev z zdravstvenimi klinikami, dobavitelji in distributerji v tej regiji. Lani je 2828 razstavljavcev iz 70 držav na sejem privabilo več kot 53 tisoč obiskovalcev iz 184 dežel.

Rdeča nit letošnjega sejma bodo inovacije in trajnost v zdravstvu. Osrednja pozornost bo posvečena vsebinam, kot so inovativni izdelki in rešitve v tej panogi, izzivi za prihodnost in vloga digitalne transformacije v zdravstveni oskrbi, veliko pozornosti pa bo letos posvečene tudi trajnostnemu razvoju same panoge. Kot pravijo organizatorji, je svetovna zdravstvena industrija skozi celotno pandemijo pokazala svojo odpornost in je še naprej gonilna sila svetovnega okrevanja. Sejem bo tako do 2. februarja predstavljal najnovejšo tehnologijo in inovacije na področju potrošnega materiala, ortopedije, zdravstvenega varstva in splošnih storitev, slikanja, medicinskih pripomočkov, IT, dobrega počutja in preventive ter infrastrukture in finančnih sredstev.

Na sejmu že šestič zapovrstjo

Spirit Slovenija na pobudo slovenskih podjetij skupinski nastop na sejmu v Dubaju letos organizira že šestič zapovrstjo. Na skupnem razstavnem prostoru velikosti 180  kvadratnih metrov se bo predstavilo trinajst slovenskih podjetij: Caretronic, DAGRI inženiring, Domel, Essentia Pura, Iskra Medical, Koval, Mediblink, Mediline, Mesi, Opikar, klimatizacija in čisti prostori,, TIK, UVC Solutions in VPD Bled.  Slovenski razstavljavci udeležbo na sejmu vidijo kot dobro priložnost za predstavitev svojih izdelkov in storitev, navezovanje poslovnih stikov s potencialnimi poslovnimi partnerji, obenem pa kot možnost pregleda najnovejših izdelkov in inovativnih tehnologij s področja zdravstvene oskrbe in trendov na tem področju.