Jürgen Boos, direktor Frankfurtskega knjižnega sejma: Da ne bi zaradi majhnega trga potonil jezik
Jürgen Boos je po izobrazbi strokovnjak za marketing in teorijo organizacije na področju založništva, vodil je številne nemške založbe, direktor Frankfurtskega knjižnega sejma pa je vse od leta 2005, torej v obdobju, ko je sejem dobil izjemne razsežnosti, fizične, poslovne in predstavitvene. Te dni je bil gost Slovenskega knjižnega sejma na Gospodarskem razstavišču, saj bo Slovenija prihodnje leto častna gostja Frankfurtskega knjižnega sejma, priprave pa so v polnem teku.
Direktor Frankfurtskega knjižnega sejma Jürgen Boos (Foto: Bojan Velikonja)
Vse življenje se posvečate knjigam, kot urednik in zdaj že dolga leta kot direktor Frankfurtskega knjižnega sejma. Je ta funkcija stičišče literature, posla in pol...
Včasih je bilo pri snežnih frezah glavno vprašanje, ali bodo kos snegu. Pogosto je bilo namreč mogoče videti lastnike, ki so se mučili s stroji, pri...