Kot je napovedal, se bo povprečna cena letalske karte v petih letih najverjetneje dvignila s 40 na 50 evrov.

Pri Ryanairu poskušajo vpliv naraščajočih cen goriv blažiti s sklepanjem terminskih pogodb za njihov nakup s fiksnimi cenami in nakupi poceni kerozina na zalogo, a kljub temu se posledicam povsem ne morejo izogniti, je izpostavil Gruber.

Po njegovi oceni v teh gospodarsko zaostrenih razmerah sicer še naprej ohranjajo prednost pred ostalimi tekmeci v panogi. »V času recesije bo več ljudi pozornih na ceno vozovnic,« je prepričan Gruber.

Kar zadeva zviševanja cen vozovnic, Ryanair v primerjavi z drugimi letalskimi družbami ni osamljen primer. Dvige cen vozovnic so že napovedali tudi v nemški letalski družbi Lufthansa.

Trenutne napovedi kažejo, da se za irskega nizkocenovnega prevoznika zaključuje obdobje občutnih padcev števila potnikov, ki ga je prinesla pandemija covida-19. V poslovnem letu, ki traja od aprila 2022 do marca 2023, naj bi Ryanair v Evropi prepeljal 166 milijonov potnikov, kar je precej nad predpandemično ravnjo.

Gruber pričakuje, da bodo v naslednjem poslovnem letu zabeležili še višje število potnikov, in sicer prek 185 milijonov.