»Projekt Gazela teče že 22 let in če hoče biti resen, mora uspešno teči dolgoročno,« pravi Bogomir Strašek, predsednik sveta Gazela. »Gazela je projekt, ki mora biti dolgoročno vztrajen, mora dograjevati svojo stabilnost in kadrovsko strukturo, da bo tudi vnaprej uspešen - to mora biti vizija,« poudari in nadaljuje, da tudi zanj velja trajnost, kar je izraz, ki ga v podjetništvu pogosto uporabljajo. »Upam, da se bomo tudi vnaprej držali kriterijev, da v naslednjih letih gazele izbiramo aktivno. Aktivno pa pomeni to, da se ne prepustimo samo statistikam in indeksom, ampak da se trudimo in tudi osebno angažiramo, da se v ta projekt vključijo dobra slovenska podjetja.«
Brez podpore podjetništvu ni blagostanja
»Mogoče bomo morali razviti še kake nove kriterije za izbor, kot je na primer ogljični odtis,« razmišlja Bogomir Strašek, ki svetu Gazela predseduje od leta 2017. »Dodana vrednost pa je naša stalnica, o kateri govorimo in ima odločilni vpliv pri izboru najboljših. Če imaš namreč visoko dodano vrednost, v težavah nekoliko padeš, ampak ne toliko, da bi bila ogrožena eksistenca in nadaljnji razvoj. Na drugi strani brez visoke dodane vrednosti, ki jo ustvarjajo podjetja, ki generirajo visok družbeni proizvod države, ne more biti blagostanja v državi. Če v Sloveniji ne bomo podpirali podjetništva in naredili vse, da bo podjetništvo imelo konkurenčne pogoje poslovanja, in ga podpirali, ne bomo mogli doseči dolgoročnih ciljev razvoja in blagostanja.«
»Projekt Gazela tudi po 22 letih ostaja zvest svojemu poslanstvu: spodbujati rast,« poudari Miha Vrbinc, predsednik organizacijskega odbora. »S to zavezo smo se lotili tudi letošnjega izbora. Ponovno bomo Sloveniji in svetu predstavili 18 izjemnih podjetij: hitro- in obenem trajnostno rastočih. A enako kot podjetja gazele tudi projekt Gazela ne zastane in kot vsako leto prinaša novost. Dnevnik letos še močneje kot doslej povezuje rast podjetij z rastjo in razvojem ljudi. Na dogodkih bomo spregovorili o tem, kar sicer osvetljuje tudi Zlata nit - kaj je tisto, kar zaposlene pritegne v podjetje in kaj jih zadrži, kaj jih dela zavzete. Dnevnik bo ponovno prvi osvetljeval pot, po kateri bodo drugi šele hodili. Na to sem kot predsednik organizacijskega odbora ponosen, enako kot na partnerje, s katerimi vztrajno, kot maratonci, skupaj premikamo meje.«
Dogodki v šestih slovenskih regijah
Za naziv gazele osrednjeslovenske regije se bodo 8. septembra v Domu gospodarstva v Ljubljani potegovala podjetja Emrax, Etrel in Kamino. Savinjsko-zasavsko gazelo bomo izmed nominirancev Robust, Pišek – Vitli Krpan in Carbonautica razglasili v Vili Bianca v Velenju 15. septembra. Mestna občina Nova Gorica bo gostiteljica izbora primorsko-notranjske gazele 22. septembra, kjer so nominirani Mules, Comcom in Sodimex. 28. septembra bo v Šport hotelu na Otočcu sledila dolenjsko-posavska gazela, za katero so nominirani Status, CNC Borštnar in Acer. Naziv podravsko-pomurske gazele bo pripadel enemu izmed podjetij Benko-tehna, Label Profi ali Mobitex. Dogodek bo potekal 23. septembra v dvorcu Bukovje v Dravogradu. Gazelo gorenjske regije pa bomo v Šolskem centru Kranj v Kranju razglasili 6. oktobra izmed podjetij Nimrod, Golden Tree in Caretronic. Zaključni dogodek izbora bo razglasitev slovenske gazele 26. oktobra v Cankarjevem domu v Ljubljani. O letošnjih regijskih izborih Gazela bomo poročali v šestih snopičih v našem časniku, ki bodo izhajali enkrat na teden od 12. septembra naprej.
