Simfonični orkester iz Pittsburgha smo v tem desetletju prav v kombinaciji s šefom dirigentom Manfredom Honeckom že spoznali kot izstopajoče izvajalsko telo. Tokrat so se predstavili s sporedom, umeščenim v prelomna leta pred in po zarezi stoletij – če Mahlerjeva glasba glasno najavlja moderno, jo Ravel in Schulhoff že polno sprejemata, pri čemer v nasprotju z Mahlerjem že dvomita v odrešujočo moč subjekta.
Simfonični orkester iz Pittsburgha se je v kombinaciji s šefom dirigentom Manfredom Honeckom še enkrat znova potrdil kot izstopajoče izvajalsko telo.
Začetek s Schulhoffovimi Petimi skladbami za godalni kvartet je bilo mogoče razumeti kot nekakšen povzetek celotnega večera, stisnjen v pet zaporednih miniatur, v k...
Ljubljanski policisti so v petek in soboto veliko časa posvetili iskanju roparjev. V soboto zjutraj je moški v Mostah grozil taksistki, jo oropal in...
Nemci najpogosteje delajo od doma ob petkih, sledijo ponedeljki, je pokazala raziskava münchenskega inštituta za gospodarske raziskave Ifo. To velja...