Poleg vodilnega investitorja Feelsgood, ki se pridružuje podpori, ki jo je startup prejel od Medexa, so v BiteMeNutrition vložili tudi manjši investitorji, kot sta aktivni investitor v veganske znamke Igor Drašković, solastnik in predsednik uprave skupine Draco, ter Maja Švener, soustanoviteljica slovenske blagovne znamke Ličila.si. Naložbo bo startup izkoristil za povečanje prepoznavnosti svojih izdelkov, še posebno pri športnikih, rekreativcih in osebah, ki negujejo zdrav način življenja, poroča Start:up Slovenija. Želja, da se kot vodilna znamka zdravih prigrizkov pozicionirajo tako v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem, seveda ostaja, merijo pa tudi na širša, globalna tržišča.
Začetna podpora podjetja Medex
Ker je BiteMeNutrition začetno podporo namenilo prav slovensko podjetje Medex, je na slovenskem tržišču že dobro poznan, saj je njegove izdelke moč najti pri vseh večjih slovenskih trgovcih. Njegovi BiteMe prigrizki pa so na voljo tudi na Hrvaškem, v Veliki Britaniji, Nemčiji, na Poljskem, v Hongkongu, Grčiji in Estoniji. BiteMeNutrition je kot ključ svojega uspeha izpostavil razvoj zmagovalnih in predvsem zdravih receptur z visokimi hranilnimi lastnostmi in edinstvenimi okusi kot so sivka, himalajska sol, kardamomitd. Močno so usmerjeni tudi v trajnostno in strogo nadzorovano ekološko pridelavo sestavin z željo, da ima minimalni vpliv na okolje.
Pridobili močno strateško ekipo
Martin Kandus, soustanovitelj in finančni direktor BiteMeNutrition, je ob prejeti investiciji povedal: »Poleg Medexa, ki ostaja naš prvi investitor in podpornik, svojo pot nadaljujemo z razširjeno skupino partnerjev. Pomemben mejnik je prav dogovor s Feelsgoodom, saj se poistovetimo z njihovimi usmeritvami ter verjamemo, da združujemo dve energični in medsebojno komplementarni zgodbi. Vodi nas prepričanje, da je naravno najmočnejše ter da novodobni in dinamični slog življenja zahteva kakovostno prehrano, ki obenem spodbuja trajnost in skrb za okolje, kar sovpada s Feelsgodovimi investicijskimi kriteriji. Nadgrajujemo stanje, ki smo ga v zadnjih letih dosledno razvijali, in prek novih solastnikov pridobivamo širši dostop do kroga ljudi z znanjem na področjih trženja, vodenja in grajenja podjetij, kar bo v fazi rasti neprecenljivo. Hitro razvijajoče podjetje se namreč napakam ne more izogniti, a ključno je, da prek svojega razvoja pridobiva in razširja znanje. Ponosni smo na to, da prav od vseh investitorjev v krogu poleg finančnih sredstev pridobivamo prav to – močno strateško ekipo, ki bo naše izdelke brez kompromisov prenesla v vse bolj globalen obseg.«