V poslu je tako, da želimo imeti vse na enem mestu. Tudi zaposleni v kontaktnih centrih niso izjema.

Če podjetja zaposlenim priskrbijo najboljše možne rešitve, ne bodo bolj zadovoljni samo zaposleni – to bo prineslo zadovoljstvo v klimo podjetja, hkrati pa si lahko podjetje obeta tudi finančno dobrobit, saj bodo lahko delali bolje in optimizirali poslovanje.

Pri podjetju NFON predstavljajo vozlišče kontaktnega centra NFON Contact Center Hub. Če vam to ne pomeni prav veliko, nujno berite naprej.

Inteligentna in učinkovita telefonija

Če izpostavimo najpomembnejše lastnosti NFON Contact Center Hub, lahko mirno zapišemo, da z inteligentno telefonijo zagotavlja odličen stik s strankami, odhodnimi kampanjami in popolno zgodovino komunikacije – funkcije poročanja in sledenja je mogoče celo prilagoditi, tako kot je pri storitvah podjetja NFON mogoče prilagoditi skoraj vse, kar je velika prednost, ki jo nudijo v skrbi za svoje stranke.

Poglavitnega pomena pa je prava vsekanalna izkušnja: skupne komunikacijske kanale, kot so telefon, e-pošta, spletni klepet, SMS, video, WhatsApp … združujejo v brezhibno orodje v oblaku. S Contact Center Hub lahko zaposleni uporabljajo vse interakcije s strankami v eni integrirani platformi. Nekaj je še izjemno pomembno: Contact Center Hub je najsodobnejša rešitev, ki nudi vrhunsko uporabniško izkušnjo. Podjetja lahko na ta način z rešitvami podjetja NFON optimizirajo svoj poslovni razvoj.

Podpora v 14 jezikih

Zlasti za mala in srednja podjetja ima v kombinaciji s preprostim modelom licenciranja odločilno vlogo kompetentna podpora v ustreznem jeziku. Za NFON Contact Center Hub je podjetjem v Evropi na voljo usposabljanje in podpora v 14 jezikih.

Naslednja stopnja strategije rasti

NFON dosledno uresničuje svojo strategijo rasti, ki je bila začrtana v začetku leta 2021. Pri tem daje poudarek na širitvev Poenotenih komunikacij kot storitve (UCaaS) in Kontaktnega centra kot storitve (CCaaS). Po uspešnih mejnikih v preteklem letu, kot so nov partnerski program Ngage, uvedba Cloudya Meet & Share in podobno zdaj z uvedbo Contact Center Huba prehajajo na naslednjo raven pri izvajanju strategije rasti.

CASHBACK do konca junija 2022

Pri podjetju NFON-u do konca junija 2022 nudijo akcijo CASHBACK za podjetja. Partnerji pri ten ne izgubite provizije, od NFON-a dobite »leade«, ki vam omogočijo takojšnjo možnost prodaje.

Ob zamenjavi starega telefonskega sistema za sistem NFON menjavo plača NFON. Več o akciji in pogojih pa NA TEJ POVEZAVI.