Najprej je začela ustvarjati mazila in enostavne kreme, ker pa je potrebovala močnejše preparate za kožo po štiridesetem letu, je prebirala veliko literature na to temo in se vpisala na različne tečaje. Prelomnica je bila, ko se je vpisala na priznano akreditirano šolo Formula Britanica v Veliki Britaniji, kjer je pridobila certifikat iz organske nege kože proti staranju. »Takrat sem se resneje lotila projekta in začela izdelovati napredno kozmetiko, najprej zase, potem pa sem želela poslati na trg celo linijo izdelkov, od čistilnega mleka in tonika do krem in serumov,« pojasnjuje Marinčeva. »Uradno sem se z njo predstavila na lanskem oktobrskem sejmu Narava in zdravje v Ljubljani in jo prodajam v svoji spletni trgovini.«

Stoodstotno naravna in organska

Kozmetična linija Nanu, kar v hindujščini pomeni čudovito dekle, je certificirana pri mednarodnem inštitutu in ima certifikata organic in natural organic, kar pomeni, da je stoodstotno naravna in organska. To je pomembno s tega vidika, ker je zakonodaja glede mikrobioloških in varnostnih zahtev zelo stroga in zahteva veliko testov, pojasnjuje Nuša Marinc, nič pa ne govori o tem, kaj je naravna kozmetika. Zato lahko na evropskem trgu vsak prodaja kozmetiko, za katero trdi, da je naravna, v resnici pa vsebuje največji delež vode, ki je seveda naravna, in le malo aktivnih snovi. Farmacevtska industrija zahteva veliko več testov, preiskav in papirologije kot denimo živilska, dodaja Nuša, pri tem pa je zelo pomembno, ali je v enem izdelku deset ali trideset sestavin. Več ko je sestavin, dolgotrajnejši in dražji je postopek potrjevanja.

»Vsaka sestavina mora biti v izdelku z namenom in ne kot poceni mašilo,« poudarja Nuša Marinc, »sestavine pa morajo biti v simbiozi in podpirati druga drugo.« »S tem sem se res veliko ukvarjala in za vsako sestavino lahko trdim, da je notri zato, ker ima funkcijo za kožo, ne pa zaradi marketinga, kot mašilo ali zato, ker je poceni. Ko sem kozmetiko še izdelovala samo zase, me je zmotilo, da je bilo naravne kozmetike na trgu veliko, nobena pa ni imela dovolj aktivnih sestavin za starejšo kožo. Tudi pri znanih znamkah so aktivne sestavine v tako majhnih količinah, da nimajo nobenega učinka. Zato sama uporabljam visoke koncentracije aktivnih sestavin za starejšo kožo, kot so ceramidi, vitamin C, resveratrol, astaksantin, hialuronska kislina in koencim Q10, ki jih tudi znanstvene študije opredeljujejo kot optimalne. Namesto vode uporabljam hidrolate, ki nastanejo pri destilaciji rastlinskih zelišč, in nerafinirana organska olja, zato so moji izdelki dražji, vendar pri tem nisem hotela sklepati kompromisov.«

Prihodnje leto na tuje trge

Marinčeva ima veliko idej in razmišlja, kako bi svojo kozmetično linijo še razširila. Na področju kozmetike se veliko dogaja, pravi. Veliko se dela z rastlinami, veliko je novih sestavin, ki jih je mogoče uporabiti, postopki so boljši, naravni in zelo učinkoviti. Organska kozmetika tudi ni preizkušena na živalih, dodaja. Na trg si želi poslati organske kreme z zaščitnim faktorjem pred ultravijoličnim sevanjem, vendar je na tem področju, da ne bodo tako goste, potrebnih še kar nekaj raziskav. Svojo linijo izdelkov pakira v luksuzno embalažo iz mironskega stekla, ki ohranja sestavine dlje časa sveže. Ker na njej ni nalepk, ki jih je težko odstraniti, ampak je potiskana, jo je mogoče vrniti, kar stranke pridno počnejo, in ponovno uporabiti, pove Nuša.

Na vprašanje, ali se namerava razširiti tudi na tuje trge, Nuša Marinc, ki ima trenutno popoldanski s. p., odgovarja, da se bo jeseni polno posvetila izdelovanju kozmetike in da bo prihodnje leto zagotovo startala tudi na tujino. Pred tem jo čaka še veliko dela, upa pa, da bo to v prvi ali drugi polovici leta. Spoznava se tudi z morebitnimi vlagatelji in navezuje stike z ljudmi iz panoge, ki bi bili pripravljeni vložiti v njen projekt. Ta je doslej zahteval veliko sredstev, zato bi bil za nadaljnji razvoj vsak dodaten prispevek dobrodošel. Da je njena kozmetika res kakovostna, priča neodvisna nagrada beauty short list awards, ki jo je antioksidacijski oljni serum konec marca prejel v konkurenci priznanih mednarodnih znamk, sama pa poudarja, da ustvarja z veseljem in da je v vsakem njenem izdelku njena energija.