Informatiki smo svoj koncept agilnega razvoja programske opreme pravzaprav povzeli in predelali iz uspešnih logističnih izkušenj japonske avtomobilske industrije, ki je s svojimi majhnimi, cenenimi in nizkokakovostnimi modeli v 50. letih 20. stoletja načela na videz neosvojljivo ameriško industrijo velikih in energetsko potratnih avtomobilov. V zadnjih letih pa so Japonski avtomobili postali pojem kakovosti in se s konkurenti enakovredno kosajo tudi v zgornjem cenovnem razredu.

Ključni značilnosti tega pristopa sta odzivnost in okretnost ter v začetku disruptivno inoviranje na spodnjem segmentu trga, pod radarjem velikih igralcev, na krilih tehnološke revolucije poslovnih modelov in logistike.

Špičaki trenutno intenzivno spreminjamo svoj poslovni model. Podobno kot na področju avtomobilske industrije, kjer prek hibridnih modelov svet prihaja v dobo električne mobilnosti, tudi na področju informatike teče intenziven proces prehoda v oblačne storitve. Poleg projekta kadrovske preobrazbe, ki smo ga v okviru Zlate niti zagnali že lansko leto, smo letos v naše poslanstvo in kulturo kot osrednjo pobudo vpletli še agilni pristop.

Kultura agilnosti je rdeča nit, ki povezuje špičake v skupnost. Ko pretresamo prioritete, nas vodi princip, da pred uspeh posameznika vedno postavljamo uspeh celotnega podjetja. Tako zagotavljamo timski pristop, ki prinaša bogate sinergične učinke in se posledično kaže tudi v uspehu posameznikov.

Nova generacija špičakov, ki prevzema vajeti razvoja, veliko energije usmerja v intuitivno in uporabniku prijazno uporabo naših rešitev, kar pomeni, da se priročniki in pisna navodila za uporabo počasi umikajo v ozadje, na prvo mesto pa prihajajo spletni vodiči, ki vodijo kupca po korakih do cilja. Ponujamo pa tudi podporo v obliki videonavodil in interaktivne pomoči prek videoklica.

Našo storitev za evidenco delovnega časa je mogoče danes samostojno in brezplačno testirati (na naslovu www.allhours.com/si), tako zaobidemo zahtevna pogajanja, saj kupec še pred nakupom dovolj natančno spozna rešitev in jo začne tudi že uporabljati. Pri tem mu je v podporo svetovalec v našem kontaktnem svetovalnem središču. Po uspešno vpeljani in stabilizirani uporabi pa opažamo, da kupci zaradi kakovosti in zgrajenega zaupanja v rešitev in ekipo storitev oplemenitijo še z dodatnimi moduli, kot so: planiranje, analitika in nadzor pristopa.

Tri ključne prednosti Slovenije, ki so hkrati temeljni stebri agilnosti, so:

•Majhnost: Splošno je znano, da so manjši igralci bolj okretni in se zato hitreje odzivajo ter prvi najdejo pot do cilja. Kamor koli se Slovenec obrne, ima največ slabi dve uri do meje, in to nas je izostrilo v naravne izvoznike.

•Prelomnica: Živimo v srcu Evrope na prelomnici, ki je Evropo dolgo časa delila na Vzhod in Zahod. Tako lahko z nekaj smelosti uspešno združimo prednosti kapitalistične in socialistične politične ureditve. Glavni kapital je dandanes v glavah zaposlenih in ga lahko odnesejo kamor koli. Menedžerji se zavedamo, da moramo ta kapital motivirati, razvijati in pravilno nagraditi ter s tem oplemenititi.

•Stalne spremembe: Jadranska regija je na stalnem udaru sprememb že od nekdaj. To je utrdilo našo odpornost in odzivnost. Pred 30 leti, ko smo ravno ustanovili Špico, se je Slovenija osamosvojila in trg se je našim podjetjem prek noči skrčil za 90 odstotkov. Edini odgovor je postal izvoz, ki je danes tudi naš ključni motor razvoja in rasti.

Špičaki, ki delujemo v informacijski branži, smo optimisti ter se zavedamo odgovornosti, ki je pred našo panogo, ter bomo naredili vse, kar je v naši moči, da Slovenija dobi predznak: zelena digitalna dolina na sočni strani Evrope. x